سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64081
|
12:21 - 1395/12/01
نسخه چاپی

بخشدار مرکزی مشگین‌شهر:

همایش مردان یخی 5 و 6 اسفند در مشگین شهر برگزار می‌شود

همایش مردان یخی  5 و 6 اسفند در مشگین شهر برگزار می‌شود
بخشدار مرکزی مشگین‌شهر گفت: همایش مردان یخی با حضور بیش از 30 نفر از رکورداران کشور در مشگین‌شهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، مسعود عطایی بخشدار مرکزی مشگین‌شهر در آخرین جلسه هماهنگی همایش مردان یخی در شهرستان گفت: در خصوص این همایش دستگاه‌های دولتی به علت محدودیت‌هایی که دارند ریالی هزینه نکرده‌اند و تنها از امکانات و ظرفیت برخی از دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان در کنار این همایش استفاده می‌شود.

 

وی افزود: 99 درصد سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی شهرستان بومی منطقه هستند و این همایش به همت بخش خصوصی شهرستان همچون مجموعه گردشگری پل معلق، مجتمع آدرمانی وله زیر و ملک سویی اجرا شده است تا ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهرستان را به صورت گسترده در سطح کشور و فراتر آن معرفی کنند.

 

وی تاکید کرد: برای توسعه شهرستان و معرفی ظرفیت سرمایه‌گذاری‌ها در شهرستان لازم است جشنواره‌های مختلفی در طول سال برگزار شود تا از این فرصت‌ها برای معرفی شهرستان استفاده شود.

 

عطایی در خصوص اطلاع رسانی همایش مردان یخی گفت: خوشبختانه رسانه‌های محلی شهرستان در این راستا وارد عمل شده و به نحو احسن این کار را انجام داده‌اند اما لازم است این اطلاع رسانی فراتر از شهرستان باشد که در این خصوص نیاز به هماهنگی با صدا و سیماست.

 

محرم جعفری رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گفت: میراث فرهنگی شهرستان در این جشنواره مسئولیت معرفی قابلیت‌های شهرستان در همایش را برعهده دارد و مابقی بر عهده بخش خصوصی است.

 

قربانی مدیر پروژه پل معلق گفت: افتتاحیه این همایش روز پنج شنبه 5 اسفند ماه در مجتمع ملک سویی با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی متناسب با زمستان آغاز شده و در روز جمعه 6 اسفند ماه ساعت 9 صبح تا 12 ظهردر محل رودخانه خیاوچایی و در زیر پل معلق با حضور بیش از 30 نفر از مردان یخی کشور برگزار و در پایان اختتامیه این جشنواره در متل نور سبلان با تجلیل از شرکت کنندگان و عوامل اجرایی به پایان می‌رسد لذا برای هماهنگی بیشتر لازم است برخی از دستگاه‌های خدمات رسان در اجرای هر چه بهتر این همایش ما را یاری کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد