سرویس: استانی
کد خبر: 64092
|
18:06 - 1395/12/01
نسخه چاپی

جلسه هماهنگی طرح بسیج سلامت نوروزی در گرمی برگزار شد

 جلسه هماهنگی طرح بسیج سلامت نوروزی در گرمی برگزار شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان گرمی گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،دکتر جاویدزاده،‌رئیس دانشکده پرستاری و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مغان گرمی، در جلسه هماهنگی طرح بسیج سلامت نوروزی که در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان  برگزار شد، از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از یکم اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین سال آینده در این شهرستان خبر داد.

 

وی اظهار کرد: این طرح همه روزه از ساعت هشت تا 20 در ساعات اداری و غیر اداری و تعطیلات رسمی اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح  اکیپهای  بازرسی مشتمل بر 5 بازرس مراکز  بهداشتی  حضور دارند، افزود: تشدید نظارت و بازرسی بر تمامی اماکن عمومی، اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مساجد، پایانه‌های مسافربری، مراکز تفریحی و گردشگری و...در این طرح به اجرا در می‌آید.

 

دکتر جاویدزاده گفت: تلاش ما برای حفظ سلامت جامعه و مردم است و سلامت مردم را باهیچ کس و در قبال هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد.

 

وی افزود: بارزسان گروه مهندسی بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای از هیچ موارد تخلف بهداشتی که سلامت مردم و جامعه  الخصوص مسافران محترم نوروزی را تهدید کند چشم پوشی و مماشات نخواهند کرد.

 

رئیس دانشکده پرستاری و مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان مغان گرمی خاطر نشان کرد: در این بازدیدها علاوه بر بررسی وضعیت بهداشت عمومی، نمونه‌برداری و آزمایش آب و مواد غذایی انجام شده و اقدام لازم در خصوص واحدهای صنفی متخلف انجام می پذیرد.

 

مهندس مجد کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز هم موارد و نحوه کنترل و آغاز اجرای این طرح را بصورت شبانه روزی اعلام کرد و افزود:  شماره تلفن بدون پیش شماره190و1490و شماره اداره32621061پل ارتباطی مردم با کارشناسان بهداشتی بطور 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل پاسخگوی مشکلات و شکایات مردم عزیز شهرستان مغان گرمی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد