سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64107
|
11:20 - 1395/12/02
نسخه چاپی

از برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی پیش دانشگاهی تا برگزاری مسابقات قرآن و نماز در مدارس اصلاندوز+عکس

 از برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی پیش دانشگاهی تا برگزاری مسابقات قرآن و نماز در مدارس اصلاندوز+عکس
آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی و مرحله منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس عادی و عشایری اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار، صبح امروز دوشنبه مرحله سوم آزمون پیشرفت تحصیلی پایه پیش دانشگاهی در آموزش و پرورش اصلاندوز با شرکت 83 دانش آموز با همکاری و مساعدت بنیاد علوی جهت ارتقای علمی دانش آموزان برگزار شد.

قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز بهمراه کارشناس مسئول آموزش متوسطه ضمن بازدید از نحوه برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی از دانش آموزان خواست تا با برنامه ریزی دقیق  و مطالعه دروس طبق جدول ارائه شده بهترین و بیشترین بهره را از این آزمون ببرند.

وی افزود:این آزمون ها به صورت رایگان و با همکاری و بذل توجه بنیاد علوی جهت ارتقای علمی دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می شود که مرحله بعدی آن در فروردین ماه 96  برگزار می شود.

 

همچنین مرحله منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز در مدارس عادی و عشایری در رشته های قرائت، حفظ، تفسیر، اذان، احکام، نهج البلاغه، انشای نماز و صحیفه سجادیه با حضور دانش آموزان راه یافته به مرحله منطقه ای مسابقات در محل آموزشگاه شهید باهنر و الزهراء برگزار شد و شرکت کنندگان در رشته های ذکر شده به صورت جداگانه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بایرام بیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اصلاندوز هدف اصلی انجام این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآن در مدارس و  ایجاد حس رقابت سالم و انگیزه در دانش آموزان دانست و افزود: با توجه به استعداد های موجود در دانش آموزان منطقه انتظار داریم امسال دانش آموزان در مرحله ی استانی با کسب مقامات و رتبه های برتر بهتر از سال های قبل عمل کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد