سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64149
|
13:29 - 1395/12/03
نسخه چاپی

پیام تسلیت بسیج رسانه استان اردبیل در پی درگذشت والده سردار نقدی

 پیام تسلیت بسیج رسانه استان اردبیل در پی درگذشت والده سردار نقدی
در پی درگذشت والده سردار بسیجی محمدرضا نقدی و شهید محمدعلی نقدی، بسیج رسانه استان اردبیل پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، بسیج رسانه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در پی درگذشت والده سردار بسیجی محمدرضا نقدی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران کشور پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا الیه راجعون

فرمانده بسیجی؛ حاج محمدرضا نقدی
معاون محترم فرهنگی و اجتماعی سپاه

خبر درگذشت والده گرانقدرتان حاجیه خانم «بی بی صائب» مادر شهید جاویدالاثر محمدعلی نقدی، موجب تاسف و تألم آحاد بسیجیان عزیز بخصوص اصحاب رسانه که شما هر یک از آنان را یک رسانه مستقل و اثرگذار می دانید، گردید.

بانوی ولایی و مؤمنه ای که در دامان پرمهر و فاطمی خویش، فرزندان صالح را همچون آن فرمانده معزز که همواره به عنوان سرباز حقیقی ولایت در مواقع و مواقف حساس کشور، نقطه امید دلسوزان این انقلاب آسمانی و خار چشم دشمنان و معاندان بوده اید، تربیت کرد و بی شک، آن مادر انقلابی در ثواب بی بدیل و اجر الهی مجاهدات شما برادر عزیز شریک و سهیم خواهد بود.

هر چند در این دنیای وانفساه، زیارت پیکر مطهر فرزند شهیدش را فرصت نیافت، اکنون در سرای ابدی، میهمان خوان کرم شهید دلبندش بوده و بی شک در ایام جانسوز فاطمیه (س) در جوار رحمت و مغفرت لایتنهایی خداوند سبحان قرار گرفته است.

بسیج رسانه استان اردبیل به نمایندگی از میلیون ها بسیجی عاشق، این ضایعه را به؛ جناب عالی (که همواره خدمات ارزشمندتان در بسیج مانا و جاودان خواهد بود)، بیت شریفتان و کلیه بازماندگان آن مرحومه تسلیت و تعزیت می گوید.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد