سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64161
|
20:45 - 1395/12/03
نسخه چاپی

آیین تجلیل از برترین های کنکور سال 95 در اصلاندوز+تصاویر

 آیین تجلیل از برترین های کنکور سال 95 در اصلاندوز+تصاویر
با حضور معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برترین های کنکور سراسری سال 95 منطقه اصلاندوز تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،ظهر امروز آیین تجلیل از برترین های کنکور سال 95 با حضور امام جمعه اصلاندوز،معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل،رییس اداره متوسطه اداره کل ،معاون بخشدار اصلاندوز،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز ،فرهنگیان و دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی در سالن نمایش کانون فرهنگی پرورشی کودکان و نوجوانان اصلاندوز برگزار شد.

در آغاز این مراسم قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ضمن خیر مقدم گویی گزارشی از وضعیت کنکور سال 95 در منطقه اصلاندوز ارائه داد.

سپس حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی با اشاره به اهمیت علم در جامعه و دیدگاه اسلام و قرآن کریم نسبت به علم از برترین های کنکور سال گذشته قدردانی کرد.

وی شناخت خدا،عامل به قرآن و قرائت قرآن کریم،تمسک به اهل بیت(ع)،اخلاص و تقوا و جدیت در تحصیل و تهذیب را از علل و عوامل موفقیت انسانها در علم دانست.

امام جمعه اصلاندوز  زحمات معلمان و دانش آموزان منطقه اصلاندوز را قابل ستایش دانست و از زحمات و تلاشهای آنان قدردانی کرد.

در ادامه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل و شهسواری رییس اداره متوسطه آموزش و پرورش استان در سخنان جداگانه ای به تشریح وضعیت کنکور استان در کشور پرداخته و به آمار و ارقام رشته های مختلف متوسطه در کنکور و امتحانات نهایی اشاره کردند.

اجرای سرود توسط دانش آموزان دخترانه راه زینب(س) و تجلیل از برترین های کنکور و اصحاب رسانه از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ورودی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش استان اردبیل در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگارارس تبارگفت:در راستای تحقق عملی شعار سال 95/96 اداره کل آموزش و پروش استان براساس مصوبه ستاد کنکور استان در این رابطه همایش دانش آموزی در جریان بهمن و اسفند ماه برای داوطلبان کنکور 96 دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و نیمه دوم فرودین 96 برای دانش آموزان دوره سوم متوسطه، همایش عمومی تحت عنوان با تدبیر،تقدیر عوض می شود در 19 منطقه آموزش و پروش استان اردبیل برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش ها را آشنایی دانش آموزان با نحوه سئوالات کنکور،استفاده از فرصت مطالعاتی،استفاده مفید از تعطیلات عیدنوروز،مروز و جمع بندی کلیه دروس در آستانه کنکور 96 و همچنین آماده سازی دانش آموزان و آشنایی آنها از نحوه سئوالات نهایی سال سوم متوسطه دانست.

 

 
 
 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد