سرویس: سرعین
کد خبر: 64185
|
11:18 - 1395/12/04
نسخه چاپی

فرماندار سرعین:

نوروز 96 ، گردشگران سرعین خدماتی متفاوت تجربه می‌کنند

نوروز 96 ، گردشگران سرعین خدماتی متفاوت تجربه می‌کنند
فرماندار سرعین گفت: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با بسیج همه امکانات و با شعار "نوروز 96 خدماتی متفاوت" سعی خواهد کرد نوروزی متفاو ت را رقم زده و بهترین خدمات را به گردشگران نوروزی ارائه نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین با حضور فرماندار و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تشکیل و بر آمادگی همه دستگاه های عضو ستاد جهت استقبال از مسافران و ارائه خدمات مناسب به گردشگران تاکید شد.

در این جلسه ناصری فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین با تاکید بر ارائه خدماتی متفاوت به مسافران نوروزی  گفت: با تقویت نقاط قوت عملکرد گذشته ستاد سطح خدمات رسانی به مسافران را نسبت به سال های گذشته ارتقا خواهیم داد تا مسافران عزیز با خاطره ای ماندگار سرعین را ترک نمایند.

ناصری همچنین بر همکاری نزدیک بخش خصوصی با دولتی  در ارائه خدمات به مسافران اشاره نمود و اظهار کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفرشهرستان سرعین با بسیج همه امکانات و با شعار امسال نوروز 96 خدماتی متفاوت  سعی خواهد کرد نوروزی متفاوت را رقم زده و بهترین خدمات را به گردشگران نوروزی ارائه نماید.

وی  افزود: در آستانه تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران بی‌شمار در قلب گردشگری استان اردبیل سرعین، ما آمادگی استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی را داریم.

 فرماندار سرعین گفت: آبگرم‌های سرعین برای میهمانان نوروزی به شکل بهداشتی مهیا می‌شود.

انتهای پیام

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد