سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64194
|
12:59 - 1395/12/04
نسخه چاپی

فرماندار سرعین خبرداد:

سفر وزیر اقتصاد آذربایجان و وزیر ارتباطات ایران به سرعین

سفر وزیر اقتصاد آذربایجان و  وزیر ارتباطات ایران به سرعین
فرماندار سرعین گفت: وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات کشورمان و وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان جهت شرکت در همایش تجاری ایران و آذربایجان به سرعین سفر می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازچشمه لر، فرماندار سرعین گفت:  وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ایران  و وزیر اقتصاد  آذربایجان جهت شرکت در همایش تجاری ایران و آذربایجان در سرعین حضور می یابند.

عاطف ناصری افزود: محمود واعظی وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ایران برای شرکت در همایش تجاری ایران و آذربایجان به سرعین سفر می کنند.

وی تصریح کرد:وزیر اقتصاد آذربایجان به همراه هیئت  اقتصادی  بازرگانان ،تولید کنندگان و صنعتگران این کشور برای حضور در همایش تجاری ایران و آذربایجان که فردا صبح در هتل لاله سرعین برگزار می شود حضور می یابند.

فرماندار شهرستان سرعین هدف از  برگزاری همایش بزرگ اقتصادی ایران و آذربایجان  بسترسازی برای ارتباط هر چه بیشتر دو کشور در عرصه‌های مختلف به میزبانی شهرستان سرعین عنوان کرد.

وی ابراز امیداوری کرد که این همایش قدم ها موثری در پیشبرد و شکوفایی گردشگری سرعین نیز داشته باشد.

ناصری با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش در شهر سرعین، از آمادگی کامل این شهرستان برای انجام میزبانی شایسته مقامات آذری خبر داد.

وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان هدف از این سفر را تقویت و گسترش روابط و همکاری بین دو کشور در عرصه‌های مختلف بوده و دیدارهای دو جانبه‌ای با مسئولین جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و آذربایجان نیز پیش از این  از سفر قریب‌الوقوع شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد و صنعت آذربایجان و هیئت 60 نفرِ اقتصادی و صنعتی بلندپایه از کنفدراسیون کارفرمایان آن کشور به اردبیل خبر داده بود.


وی این رویداد را کم‌نظیر برای استان اردبیل توصیف کرده و افزود: سفر یک وزیر کشور خارجی آن‌هم در سطح یک هیئت60 نفره به همراه صاحبان شرکت‌های بزرگ اقتصادی به استان اردبیل اقدامی کم‌نظیر است که جا دارد فعالان اقتصادی ما از این فرصت بهینه استفاده کرده و با طرف قرارداد خود اقدام به همکاری درازمدت کنند.

انتهای پیام/


 


http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/ddlufeox.jpg

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد