سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64199
|
13:47 - 1395/12/04
نسخه چاپی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مشگین‌شهر خبر داد؛

آغاز به کار نمایشگاه بهاره از 15 اسفند ماه در مشگین‌شهر

آغاز به کار نمایشگاه بهاره از 15 اسفند ماه در مشگین‌شهر
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشگین‌شهر گفت: نمایشگاه بهاره به مدت محدود 10 روز از تاریخ 15 اسفند ماه توسط اتاق اصناف شهرستان برگزار و از اول اسفند ماه تا 31 فروردین ماه طرح نظارتی ویژه نوروز 96 آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، علیرضا فروضات رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشگین‌شهر از اجرای طرح نظارت ویژه نوروز 96 خبر داد و گفت: این طرح از اول اسفند تا 31 فروردین ماه سال 96 با همکاری ادارات مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این طرح با هدف کنترل نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و همچنین جلوگیری از تخلفات احتمالی و همچنین رسیدگی به مشکلات مردمی به صورت گسترده در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این طرح در دو حوزه کالایی و خدمات اجرا می‌شود که در حوزه کالایی اولویت با نان، لبنیات، اقلام پروتئینی، میوه شب عید، آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و ... و در حوزه خدماتی نیز اولویت با حمل و نقل عمومی داخل و خارج از شهر، اماکن تفریحی، واحدهای اقامتی، غذا خوری‌ها، رستوران‌های  درون شهری و بین شهری است.

 

فروضات گفت: در طی اجرای این طرح و در طول سال شماره تلفن 124 آماده دریافت و رسیدگی به تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ... از طرف عموم شهروندان می‌باشد.

 

وی تاکید کرد: با تصویب کمیته برگزاری نمایشگاه، نمایشگاه بهاره به مدت محدود 10 روز از تاریخ 15 اسفند ماه توسط اتاق اصناف شهرستان در محل نمایشگاه مجموعه گردشگری پل معلق برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: مکان نمایشگاه پل معلق خواهد بود اما فعلاً به صورت کامل نهایی نشده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد