سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64201
|
14:08 - 1395/12/04
نسخه چاپی

به بهانه نبود مکان نگهداری تجهیزات؛

برخی مسئولان از بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند

برخی مسئولان از بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند
برخی از مسئولان شهرستان مشگین‌شهر به بهانه نبود مکان نگهداری تجهیزات با واگذاری تجهیزات شهرستان از بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، در جریان زلزله اهر، هریس و ورزگان ستاد بحران کشور سه عدد دستگاه بسته‌بندی آب شرب برای تعبیه و نصب در مناطق زلزله‌زده در اختیار اداره کل آبفای استان اردبیل و ستاد بحران استان قرا گرفته داده بود که بعد از این حادثه دستگاه‌ها به استان اردبیل عودت داده شد و استان نیز این دستگاه‌ها را برای استفاده به شهرستان‌های مختلف واگذار کرده است.

 

در آن زمان میرعلی رحیمی‌زاد سرپرست فعلی فرمانداری مشگین‌شهر مدیریت بهره‌برداری آبفای استان را بر عهده داشت و قرار بود یکی از این دستگاه‌ها به شهرستان مشگین‌شهر واگذار کند اما در آن زمان به بهانه نبود مکان و فضای مناسب برای نگهداری با مخالفت مدیر آبفای شهرستان مواجه شده است و در حال حاضر این دستگاه در شهرستان دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این موضوع در یکی از جلسات ستاد بحران شهرستان به صورت اتفاقی از زبان مسئولان ارشد شهرستان خارج شده است.

 

ظاهراً اداره آبفای شهرستان مشگین‌شهر مکانی برای نگهداری تجهیزات ندارد و تجهیزات مربوط به این اداره در اختیار سایر شهرستان‌ها قرار می‌گیرد و به عبارتی مدیر آبفای شهرستان با این اقدام خود از بار مسئولیت شانه خالی می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد