سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64212
|
08:32 - 1395/12/05
نسخه چاپی

رئیس پلیس راهور استان اردبیل:

استفاده از موبایل حین رانندگی مصداق اصلی قانون شکنی است

استفاده از موبایل حین رانندگی مصداق اصلی قانون شکنی است
رئیس پلیس راهور استان اردبیل از تشدید برخورد با رانندگان حادثه ساز خبر داد و گفت: استفاده از موبایل در حین رانندگی از مصادیق اصلی عدم توجه به جلو است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سرهنگ رحيم آقا محمدی با اشاره به اينكه رانندگانی كه؛ حين رانندگی كمربند ايمنی را بسته نگه می دارند از همان ابتدا خود را ملزم به اجرای ساير قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی دانسته و از ارتكاب ساير تخلفات رانندگی خودداری می کنند با رانندگاني كه كمربند ايمنی استفاده نمی کنند اين عمل را كليد ورود به ارتكاب ساير تخلفات رانندگی مي دانند

رئیس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به طرح های انتظامی صورت گرفته در راستای انتظام بخشی ترافيكی از كاهش 60% درصدی تصادفات فوتی دردی ماه و67%دربهمن ماه سال جاری خبر داد و از همراهی عموم مردم با پليس قدردانی کرد.

آقا محمدی با اشاره به اينكه هدف از اعمال مقررات رانندگی جريمه نيست بلكه اصلاح رفتار رانندگان قانون گريز بوده، از عموم رانندگان خواست: بيش از پيش قوانين و مقررات راهنمايی و رانندگی را رعايت کنند.

وی افزود: در اینصورت به جامعه ای بدون تصادف كه نمونه بارزی از رشد رعايت مقررات بوده دست خواهیم یافت.

 رئيس پليس راهور استان همچنين با اشاره به اينكه اكثر تصادفات رانندگی، ناشی از عدم توجه به جلو بوده تاکید کرد: استفاده از تلفن همراه از مصاديق اصلی عدم توجه به جلو حين رانندگی و قانون شكنی رانندگان است.

او در پایان گفت: پلیس راهور استان ماموریت یافته با هر گونه تخلفات یاد شده و نیز تخلفات حادثه ساز بدون اغماض برخورد و قانون را اعمال کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد