سرویس: سبلان ما
کد خبر: 64215
|
09:21 - 1395/12/05
نسخه چاپی

امام جمعه اردبیل به سفیر آذربایجان چه گفت؟

امام جمعه اردبیل به سفیر آذربایجان چه گفت؟
سفیر جمهوری آذربایجان درایران، پس از ورود به اردبیل به دیدار نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اردبیل رفت و خواستار توسعه روابط دوکشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بنیاد حسین اف سفیر جمهوری آذربایجان درایران برای مذاکره و دیداربا مسئولان استان عصر دیروز  وارد اردبیل شد و پس از ورود به اردبیل به دیدار نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اردبیل رفت.

کانال رسمی امام جمعه اردبیل درباره این دیدار نوشت: در این دیدار طرفین بر لزوم تقویت روابط بین دو کشور و لزوم برخورد با عوامل و اسباب ایجاد تنش در این روابط تاکید کردند.

آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل در این دیدار ، ایران اسلامی را بزرگترین خیرخواه برای جمهوری آذربایجان دانست وگفت برهمین اساس جمهوری اسلامی ایران در طول تاسیس جمهوری آذربایجان انواع مساعدت ها به ویژه درمسئله قره باغ به آذربایجان کرده واین حمایتها بواسطه اشتراکات غنی تاریخی فرهنگی ،مذهبی بین دوکشور است.

 سفیر جمهوری آذربایجان نیز از حمایتهای ایران از جمهوری آذربایجان تقدیر کرده خواستار توسعه روابط دوکشور شد.

 بنیاد حسن اف بعد از این دیدار در استانداری اردبیل در جلسه کمیسیون مشترک ایران وآذربایجان که واعظی وزیرفناوری و ارتباطات کشورمان ورئیس کمیسیون مشترک ایران وآذربایجان نیز حضور دارد شرکت کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد