سرویس: وبگردی
کد خبر: 64233
|
12:23 - 1395/12/05
نسخه چاپی

مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور ورزشکاران در بیله سوار+تصاویر

 مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه با حضور ورزشکاران در بیله سوار+تصاویر
صبح امروز مراسم عزاداری بسیجیان ورزشکار شهرستان بیله سوار به مناسبت ایام فاطمیه در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازصبح مغان،  پیش از ظهر امروز مراسم عزاداری بسیجیان ورزشکار شهرستان بیله سوار به مناسبت ایام فاطمیه و با حضور حجت الاسلام قیاسی امام جمعه، سرهنگ پاسدار شکور زارع فرمانده ناحیه مقاومت بیله سوار و جمعی از ورزشکاران و بسیجیان در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در بیاناتی به مسئله مهم انقلابی گری و جریان نفوذ اشاره کرد و اظهار داشت: کلید واژه پر تاکید مقام معظم رهبری در چند سال اخیر موضوع حفظ روحیه انقلابی گری است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب عقل در مقابل جهل بود گفت: انقلابی ماندن این است که اسلامی بمانیم زیرا که عامل دفاع در برابر دشمن، قدرت ایمان و اسلام است.

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: نفوذ دشمن در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای ان است که نمی خواهند اسلام و انقلاب ادامه داشته باشد.

وی افزود: توافق هسته ای برجام نیز در راستای نفوذ بود.

به گزارشپایگاه خبری صبح مغان،در ابتدی این مراسم رحیم ابوطالبی مداح اهل بیت در مدح و سوگ شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها به مداحی و سوگواری پرداخت.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد