سرویس: پارس آباد
کد خبر: 64241
|
17:28 - 1395/12/05
نسخه چاپی

فرماندار پارس آباد خبر داد؛

پارس آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی/ پيش بيني افزايش 15 درصدي گردشگران

پارس آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی/ پيش بيني افزايش 15 درصدي گردشگران
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در حال حاضر تمام امکانات جهت استقبال از مسافران و مهمانان نوروزي در پارس آباد فراهم شده است و این شهرستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، جلسه هماهنگي ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان پارس آباد امروز با اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

فرماندار پارس آباد در این جلسه اظهار داشت: شهرستان پارس آباد هر ساله به دلیل مناطق بکر و گردشگری که دارد میزبان مسافران و گردشگران نوروزی است بنابراین آمادگی همه جانبه دستگاه های متولی امر سفر در این ایام ضروری است.

اكبر صمدي با بیان موقعیت کم نظیر گردشگری و سیاحتی شهرستان پارس‌آباد و تمهیدات انجام شده برای جذب و خدمات مسافران نوروزی گفت: علاوه بر مراکز اقامتی موجود در شهرستان، ستاد اسکان فرهنگیان با افزایش ظرفیت 15 واحد در محل شهرستان پارس‌آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی شده است.

وي با برشمردن شرایط اقلیمی شهرستان مرزي پارس آباد افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 10 تا 15 درصد سفر مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان افزایش یابد.

فرماندار پارس آباد ضمن تاکید بر معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی اين شهرستان و نقش بسزای آن در افزایش توقف مسافران نوروزی، گفت: شهرستان پارس آباد با وجود تنوع جاذبه‌های گردشگری و طبیعت زیبا، میراث فرهنگی و صنایع دستی نیاز به برنامه ریزی دقیق برای جذب گردشگر دارد و باید با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود، فرهنگ و آداب و رسوم این منطقه بخوبی معرفی شود تا در نتیجه شاهد جذب گردشگر و مسافران بیشتری در نوروز امسال باشیم.

 

شهرستان پارس آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

شهرستان پارس آباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد