سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64242
|
20:27 - 1395/12/05
نسخه چاپی

آغاز جشنواره زمستانی در مشگین‌شهر/ همایش مردان یخی فردا صبح در رودخانه خیاو چایی برگزار می‌شود

 آغاز جشنواره زمستانی در مشگین‌شهر/ همایش مردان یخی فردا صبح در رودخانه خیاو چایی برگزار می‌شود
جشنواره زمستانی با اجرای ورزش‌های بومی شهرستان در محل مجتمع گردشگری ملک سویی و وله‌زیر آغاز و با شنای مردان یخی در رودخانه خیاو چایی ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، صبح امروز جشنواره مردان یخی با حضور مسئولین شهرستان در محل مجتمع گردشگری ملک سویی و وله‌زیر افتتاح شد.

 

میرعلی رحیمی زاد سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر در افتتاحیه این جشنواره گفت: امروز دومین جشنواره زمستانی ورزش‌های بومی شهرستان اعم از پالاگلایدر، موتور سواری، اسکیت سواری و ... افتتاح و برگزار می‌شود.

 

وی افزود: همزمان با این جشنواره اولین همایش مردان یخی کشور و رکورداران این عرصه با حضور مهمانان داخلی و خارجی فردا صبح جمعه در محل رودخانه خیاوچایی و در زیر پل معلق برگزار می‌شود.

 

وی تاکید کرد: این جشنواره که به مدت دو روز در شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود مردانی که استقامت زیادی در آب سرد دارند از نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت.

 

به گزارشسفیرمشکین، در اولین روز از جشنواره زمستانی جمعی از مردم شهرستان و مهمانانی از نقاط مختلف کشور حضور یافته و برنامه های متنوعی در مجتمع گردشگری ملک سویی و وله زیر برگزار شد.

 

در ادامه این جشنواره مردان یخی با شنا در آب سرد رودخانه خیاوچایی این جشنواره ادامه یافته و عصر جمعه نیز با برگزاری مراسم اختتامیه از این مردان یخی تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد