سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64250
|
13:11 - 1395/12/06
نسخه چاپی

توسط پژوهشگر کوثری؛

كتاب گزيده بيانات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی رونمایی شد

كتاب گزيده بيانات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی رونمایی شد
از سوی پژوهشگر و نویسنده کوثری، كتاب گزيده بيانات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي با حضور مسئولین امر استانی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، پري ملكي گلندوز نويسنده موفق شهرستان کوثر و خلخال و داراي آثار متعدد و ارزشمند در رابطه با اهداف تاليف كتاب گزيده بيانات مقام معظم رهبري خاصه اقتصاد مقاومتي است.

این پژوهشگر کوثری در رابطه با تالیف کتاب گزیده بیان رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی تصريح كرد: هدف از تدوين اين كتاب علاوه بر فعاليت فرهنگي، آگاهسازي دستگاههاي اجرايي به بيانات مقام معظم رهبري مي باشد تا به اصل ۴۴ قانون اساسي توجه شده و درك واقعي از اقتصاد مقاومتي براي خوانندگان اين كتاب حاصل گردد.

وي با بيان اينكه اين كتاب در ۱۵۰ صفحه تهيه و تدوين شده است، افزود: تاكنون از طرف هيچ نهاد و سازماني جهت انتشار اين كتاب حمايت نشده ام، اما استاندار محترم در جلسه رونمايي براي حمايت از كتاب تاكيد ويژه نمود.

ملكي اظهار كرد: اين كتاب در بخش هايي از جمله جهاد اقتصادي، اقتصاد دانش بنيان، فرهنگ جهادي و گفتمان سازي گردآوري شده است و درك واقعي و بهره گيري از فرمايشات رهبر معظم انقلاب مي تواند براي نهادهاي دولتي، سازمانها، خانواده ها و حتي اقتصاد كشور الگويي مناسب براي رشد و شكوفايي و آمادگي كشور در برابر هر گونه تهديدها و تحريم ها باشد.

وي در پايان اذعان داشت: توجه و عنايت ويژه دولت به كارآفرينان و همچنين همدلي و همزباني دولت و مردم مي تواند مسير تحقق اقتصاد مقاومتي را هموار سازد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد