سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64260
|
16:09 - 1395/12/06
نسخه چاپی

به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد؛

شنای مردان یخی در آب سرد رودخانه خیاوچایی+ تصاویر

شنای مردان یخی در آب سرد رودخانه خیاوچایی+ تصاویر
بخش دوم جشنواره زمستانی شهرستان مشگین‌شهر با شنای مردان یخی در آب سرد رودخانه خیاوچایی آغاز و رکوردداران این عرصه با شنا در آب سرد مقاومت خود را در برابر سرما به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، بخش دوم جشنواره زمستانی شهرستان مشگین‌شهر با شنای مردان یخی از نقاط مختلف کشور در رودخانه خیاو چایی شهرستان برگزار شد.

 

صبح امروز مردم شهرستان مشگین‌شهر و مهمانان حاضر در شهرستان شاهد حضور مردان یخی در رودخانه خیاو چایی که از دامنه سبلان جاری شده است.

 

ظرفیت شهرستان مشگین‌شهر برای اجرای برنامه‌های زمستانی موجود است اما به علت بی توجهی به این امر به فراموشی سپرده شده بود اما امروز شهرستان مشگین‌شهر میزبان 25 نفر از رکورداران مردان یخی کشور بود که در آب سرد رودخانه خیاو چایی به شنا پرداخته و رکورد دیگری را به ثبت رساندند و مقاومت خود را در برابر برف و سرما به نمایش گذاشتند.

 

شنا در آب سرد از جمله بخش‌های جشنواره زمستانی بود که از دیروز در این شهرستان آغاز شده است.

 

کوثری مسئول کمیته ورزش‌های آبی کشور گفت: این جشنواره با حضور مردان یخی از نقاط مختلف کشور برای اولین بار در کشور  و در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شده است که انتظار می‌رود با وجود ظرفیت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد شاهد برگزاری جشنواره‌های مختلف در این شهرستان و در دامنه سبلان باشیم.

 

وی افزود: در این جشنواره مردان یخی به دو گروه تقصیم شده که گروه اول آن در جهت مخالف جریان رودخانه شنا کردند و گروه دوم در آب سرد قرار می‌گیرند و میزان مقاومت خود را در آب سرد به نمایش گذاشتند.

 

این جشنواره به همت مجموعه گردشگری پل معلق و با همکاری مجتمع گردشگری ملک سویی و وله زیر به مدت دور در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد