سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64277
|
10:29 - 1395/12/07
نسخه چاپی

مدیر کمیته امداد امام (ره) کوثر:

خیرین در اجرای طرح سبد عیدانه کمیته امداد را یاری کنند

خیرین در اجرای طرح سبد عیدانه کمیته امداد را یاری کنند
مدیر کمیته امداد امام (ره) کوثر گفت: انتظار داریم خیرین و نیکوکاران شهرستان با کمک های خداپسندانه خود به نیازمندان ما در اجرای طرح نوروزی یاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر،سید غلامرضا مظلومی از توزیع سبدهای عیدانه در بین مددجویان خبر داد و اظهار کرد: 1900 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان کوثر هستند که اقلام کمک های کمیته امداد و خیرین در بین آن ها توزیع می شود.

مدیر کمیته امداد امام (ره) کوثر گفت: با توجه به اینکه هم اکنون در آستانه عید نوروز قرار داریم و بسیاری از خانواده های نیازمند، توان تامین نیازهای خانواده خود را ندارند انتظار داریم خیرین و نیکوکاران شهرستان با کمک های خداپسندانه خود ما در اجرای این طرح نوروزی یاری کنند.

وی افزود: همه ساله در آستانه عید باستانی نوروز خیرین و نیکوکاران شهرستان کوثر در جای جای میهمن اسلامی در این امر خدا پسندانه شرکت کرده و با تهیه اقلام مصرفی و توزیع سبد کالای خانوار موجبات خوشحالی مددجویان و نیازمندان را فراهم می کنند.

مظلومی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در منطقه 1 و 2 شهری گیوی هم در سالهای گذشته ما را در این طرح همیاری کرده و انتظار می رود امسال هم نیازمندان و مددجویان کوثر به همت مردم خداجوی شهرستان به نحو احسن از این طرح بهره مند شوند.

مدیر کمیته امداد کوثر گفت: اقلام مصرفی و سبد کالای خانوار شامل گوشت، مرغ، برنج و روغن هستند که برای همه نیازمندان تعلق میگیرند و ایتام سبدهای کالایی با اقلام بیشتر شامل تنقلات، رب، ماکارونی و … را هم دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه 1900 مددجوی کوثری چشم انتظار کمک ها و نذورات مردم خدا جوی کوثر در ایام عید هستند افزود: امدادرسانی به مددجویان کمیته امداد وظیفه ذاتی این نهاد مردمی است ولی در راستای کمک به نیازمندان، همه آحاد جامعه و تک تک خیرین و مسئولین برای رفاه حال این قشر جامعه وظیفه خدمات رسانی دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر در پایان ضمن تقدیر از نعامل و همکاری اصحاب رسانه در این خصوص اظهار کرد: دراین میان رسانه ها بایستی به پرسشگری از تمام نهادها و ارگان ها بپردازند، لذا کمیته امداد و اصحاب رسانه باید در یک گروه قرار بگیرند تا مشکلات نه به صورت مقطعی بلکه به صورت کلی برطرف شود.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد