سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64283
|
12:36 - 1395/12/07
نسخه چاپی

گله‌مندی مرد کوتاه قامت اردبیلی از مسئولان استان

 گله‌مندی مرد کوتاه قامت اردبیلی از مسئولان استان
مرد کوتاه قامت اردبیلی با گله‌مندی از مسئولان استانی و شهرستانی خواستار ایجاد و احداث انجمنی برای حمایت از کوتاه قدها در سطح استان اردبیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، شاهین فرزانه مرد کوتاه قامتی است که گلایه خود را به پایگاه خبری تحلیلی کوثر خبر ارسال کرده و خواستار پیگیری مشکلات این قشر از جامعه توسط مسئولان استان اردبیل شده است.

وی در قسمت "هرچه می خواهد دل تنگت به مسئولان بگو" در این پایگاه خبری تحلیلی نوشته است:

باسلام  و خسته نباشید من ازمسولان استان اردبیل و شهرستان های اردبیل خیلی گله مند هستم؛ سوال من از مسولان استان اردبیل و شهرستان های تابعه این است که چرا در استان اردبیل انجمنی برای حمایت از کوتاه قدها افتتاح نمی کنند؛ آیااین انصاف است؟

وی در ادامه افزوده است: مسولان استان می گویند انجمن کوتاه قدها به ما ربطی ندارد آیا این واقعیت دارد، پس ما دردمان را به چه کسی بگوئیم؟ چه کسی به مشکلات کوتاه قدها رسیدگی می کند؟ لطفا افتتاح انجمن کوتاه قدها را در استان اردبیل پیگیری کنید.
باسپاس فراوان شاهین فرزانه

به گزارشکوثرخبر، یک از گروهی‌هایی که پیوسته در جامعه با مشکلات عدیده ای و اجتماعی روبرو هستند "کوتاه قامتان" یا در ادبیات محاوره‌ای "آدم کوچولوها" هستند.

آن‌ها از تبعیض‌ها و تفاوت‌هایی که در جامعه بین آن‌ها و بلندقامتان نیز گذاشته می‌شود شاکی هستند و آنطور که از این گلایه می توان استنباط کرد، مسئولان در راس این امور قرار گرفته و لازم است تمهیدات لازم را در حمایت از این قشر کوتاه قامت انجام دهند.

وجود مسائل و مشکلات این قشر از جامعه باعث شد که یکی از کوتاه قامتان بلند همت یعنی "حمید ابراهیمی"، متولد ۱۳۵۳ به فکر راه اندازی "انجمن کوچولوهای ایرانی" شد و چندی پیش نیز با تاسیس این انجمن توانست اکثر کوتاه قامتان کشور را دور هم جمع کند.

معرفی توانمندی‌ها، ازدواج، افزایش اعتماد به نفس و بالابردن روحیه کوتاه قامتان، رفع مشکلات، گرفتن حقوق شهروندی از دست رفته و افزایش توانمندی این گروه از جمله مطالباتی هستند که کوتاه قامتان از مسئولان استانی می خواهند.

امید می رود حمایت از این قشر در استان اردبیل و شهرستانهای تابعه نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد؛ چرا که کوتاه قامتان استان اردبیل بیشتر از دیگر اقشار جامعه در بطن مسائل و مشکلات اجتماعی قرار دارند و این درصد افزایش آمار آسیب های اجتماعی در سطح استان را بالا می برد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد