سرویس: سرعین
کد خبر: 64285
|
12:59 - 1395/12/07
نسخه چاپی

عضو شورای شهر سرعین مطرح کرد؛

اختلال همراه اول در شهر توریستی سرعین

اختلال همراه اول در شهر توریستی سرعین
عضو شورای شهر سرعین گفت: بزرگترین مشکل ارتباطی مردم شهر سرعین عدم آنتن دهی توسط اپراتور شبکه همراه اول می باشد و این مساله در حال تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ در شهر سرعین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، عضو شورای شهر سرعین با اشاره به اینکه شهر سرعین ظرفیت پیشرفت و توسعه در تمامی جنبه‌های شهری را دارد، اظهار کرد: برای افزایش بستر ارتباطی در شهر سرعین شورای این شهر در نظر دارد زیر ساخت‌های شهر هوشمند را طی سال‌های آینده با اجرا در بیاورد.

وی گفت: به دلیل نزدیک بودن ایام عید نوروز و حضور گردشگران از سراسر کشور به این شهر نباید شاهد اختلالات ارتباطی در این شهر باشیم و این مساله می‌تواند بازخورد منفی بین مسافران این شهر داشته باشد.

عضو شورای شهر سرعین تصریح کرد: سرعین به عنوان نگین گردشگری شمال غرب کشور مقصد خیل عظیم گردشگران در ایام عید نوروز است و ما باید از این ظرفیت بزرگ برای ایجاد رونق هرچه بیشتر اقتصادی در این شهر استفاده کنیم.

دنیایی افزود: مجموعه شورای شهر و شهرداری سرعین تمهیدات لازم را برای استقبال از گردشگران با تمام توان در نظر گرفتند و ما کاملا آماده پذیرایی از میهمانان این شهر در ایام تعطیلات نوروز هستیم.

وی بیان کرد: در شهر سرعین علیرغم وجود اپراتورهای ایرانسل رایتل و همراه اول و بستر اینترنت با سرعت بالا رضایتمندی زیادی در بین گردشگران وجوددارد ولی اختلالات شبکه همراه اول در شهر سرعین باعث شد تا مشکل ارتباطی مردم طی این روزها بیشتر شود  و شکایات زیادی در این باره دریافت کردیم که امیدواریم تا یک ماه آینده این مشکل برطرف شود.

عضو شورای شهر سرعین گفت: اهالی شهر سرعین با اعلام شکایت از قطعی تلفن همراه بعد از 30 ثانیه مکالمه گله دارند و حتی در بعضی از موارد به دلیل قطعی خط همراه اول گوشی خود را به خاطر عدم آگاهی از اختلالات خط همراه تعمیر کردند که بی‌نتیجه بوده است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد