سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64289
|
14:02 - 1395/12/07
نسخه چاپی

سردار بابازاده:

گاهی نفاق عده ای، مسیر را برای دیگران هموار می‌کند

گاهی نفاق عده ای، مسیر را برای دیگران هموار می‌کند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در یادواره شهدای عملیات خیبر، بدر، شمالغرب و سالگرد دو شهید مدافع حرم اردبیل گفت: گاهی برخی افراد با نفاق مسیر را برای دیگران هموار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، سردار پاسدار جلیل بابازاده در مراسم یادواره شهدای عملیات بدر، خیبر، شمالغرب و اولین سالگرد شهیدان مدافع حرم استان اردبیل، علی آقایی و هاشم دهقانی نیا، با قدردانی از حضور گسترده و همیشه مردم در یادواره ها اظهار داشت: امروز امنیت پایدار و بی نظیری در شمالغرب کشور برقرار شده و فرزندان این کشور سخت ترین ماموریت ها را انجام می دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در اولین سالگرد دو شهید مدافع حرم اردبیل با تجلیل از شهدای مدافع حرم بخصوص شهیدان علی آقایی و هاشم دهقانی نیا گفت: این دو شهید بارها تا مرز شهادت و انجام ماوریت های سخت رفته بودند که در نهایت به شهادت رسیدند.

سردار بابازاده با تحسین استقامت و روحیه همسران شهدای مدافع حرم گفت: شرایط زندگی این دو شهید درس آموز بوده و همسران آنان کار زینبی (س) را بر دوش گرفته اند.

وی شهدای عملیات های بدر و خیبر را مظلومانه توصیف کرد و افزود: این عملیات آبی و خاکی از سختی های زیادی برخوردار بود، طوری که همه رزمندگان گردان علی اکبر(ع) و امام حسین(ع) شهید شدند و 70 نفر به اسارت دشمن در آمد.

سردار جلیل بابازاده قانع تصریح کرد: ماموریت ها در سایه اطاعت از اوامر امام خامنه ای تداوم خواهد یافت و تاریخ می داند که آسایش و امنیت کشور توسط شهدا برقرار شده است.

این فرمانده سپاه تاکید کرد: گاهاً کسانی که بواسطه وابستگی به نظام مسئولیت یافته اند دچار نفاق شده و مسیر را برای بقیه هموار می کند که باید هوشیار بود.

بابازاده با تامل برانگیز خواندن سخنانی برخی مبنی بر اینکه « آسیب طلقی کردن رابطه محرم و نامحرم جای اشکال دارد»! تصریح کرد: چنین خط دهی به نسل جوان؛ غیرت و ارزش ها را نشانه گرفته و باید با اشرافیت و رصد هوشیاری را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان تاکید کرد: پاسخ ملت همیشه انقلابی بوده و در شرایط لازم پاسخ قاطعانه داده خواهد شد و اگر حقی از نظام پایمال شود طوفان به پا می کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد