سرویس: وبگردی
کد خبر: 64298
|
16:20 - 1395/12/07
نسخه چاپی

خواهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" در گفتگو با سبلانه؛

خدا جواب خوبی های علی را با شهادت داد

خدا جواب خوبی های علی را با شهادت داد
حواهر شهید علی آقایی می گوید: عده ای می گویند علی برای پول به سوریه رفت؛ این قضاوت درباره علی واقعا ناجوانمردانه است علی هکتارها زمین کشاوری داشت ماشین و خانه .؛ تنها دلیل رفتن علی به سوریه عشق به خانم زینب(س) و آل الله بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسینیه ثارالله اردبیل 7 اسفند میزبان یادواره شهدای حرم و شهدای عملیات های بدر و خیبر بود؛  عده ای جلوی در ورودی به میهمانان خوش آمدگویی می گفتند، حسینیه مملو از جمعیت بود، به هر گوشه از سالن که نگاه می کردم ردپایی از شهیدان بود.

 اشک های بغل دستیم توجه مرا به خود جلب کرد، با خود زمزمه می کرد بمیرم برای خواهر ، مادر ،  زن و فرزند این شهدا، چه ها که نمی کشند؛ خانواده شهدا روی صندلی نشسته اند و هرکسی که از در وارد می شود به احترام  این عزیزان به این سمت می رود؛ تابلویی از یک شهید در گوشه ای از مجلس قرار گرفته که رویش نوشته  شده همسر عزیزم شهادتت مبارک.

دختری در گوشه دیگر مجلس نشسته و با ذوق و شوق می گوید:  مهمانان یادواره شهیدان فرهنگی را شهدا خود دعوت کرده اند راست می گفت خوب که بنگری پای کارت دعوت امضای تک تک این شهدا است و چشمان پدران و مادران شهدا هم گویای این مطلب.

خواهر شهید "علی آقایی" که در جمع پر شور مردم در اولین سالگرد برادرش در حسینیه ثارالله اردبیل حضور دارد، می گوید: خدا جواب خوبی های علی را با شهادت داد؛«هَلْ جَزَاءُ الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ»«آیا جزای نیکوکاری، جز نیکوکاری است؟»..

خواهر این شهید که که اشک در چشمانش جمع شده ادامه می دهد: بارها دیدم که علی در قنوت ها وصال با یار را می خواست؛ علی ما که حالا دیگر علی همه ایرانیان و دوستداران اهل بیت است بسیار مهربان، دلسوز، جوانمرد و غیرتمند بود؛ زبان از گفتن خوبی هایش قاصر است ؛ علی از روی  شعور و آگاهی راهش را انتخاب کرد.

او ادامه داد: عده ای می گویند علی ها برای پول به سوریه رفتند؛ این قضاوت درباره علی واقعا ناجوانمردانه است علی هکتارها زمین کشاوری داشت ماشین و خانه ..؛ تنها دلیل  رفتن علی به سوریه عشق به خانم زینب(س) و آل الله بود.

خواهر شهید آقایی می گوید: ما علی را به حضرت زینب قربانی دادیم، ما ناراحت نیستیم،زندگی زیبا است اما شهادت زیباتر؛خوشحالم علی به آرزوی قلبی اش که شهادت بود رسید؛ «علی جان ما را سربلند کردی پیش خانم زینب سربلند باشی.»

خواهر این شهید می گوید: تنها با گفتن جان و مالم فدای حضرت زینب(س) نمی شود مدافع حرم اهل بیت بود؛ خانواده  ما  2 پسرداشت و 6 دختر ، اگر 6 برادر هم داشتیم باز هم همه را راهی دفاع از اهل بیت می کردیم.

او ادامه می دهد: خدا به همه اجر بدهد حضورشان تسلی خاطر خانواده شهداست.

خواهر شهید آقایی می گوید: هر چند فراق و جدایی سخت است اما  علی جان همین که می‌بینم به شهادت رسیده ای خوشحالم، شهادتت مبارک.

 

 انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد