سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64300
|
21:31 - 1395/12/07
نسخه چاپی

رئیس اداره اداره ورزش و جوانان گرمی:

سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار در گرمی 44 صدم متر مربع است

سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار در گرمی 44 صدم متر مربع است
رئیس اداره اداره ورزش و جوانان گرمی گفت: سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار در شهرستان گرمی 44 صدم متر مربع است، تلاش می کنیم تا این سرانه افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،علی عزیزی، رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان گرمی مغان در جهت اطلاع رسانی عملکرد اداره ورزش و جوانان، در نشست خبری شرکت کرد.

 

وی با بیان اینکه در دنیای امروزاطلاع رسانی به عنوان عنصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها و نهادها تلقی می شود، گفت: اطلاع رسانی شفاف و صحیح و آگاه سازی مردم از عملکرد و وظایف دستگاههای اجرایی است و مردم که ولی نعمتان ما هستند باید از عملکرد خادمان خود اطلاع داشته باشند.

 

وی با اشاره به عملکرد اداره ورزش و جوانان در این شهرستان گفت: در شهرستان گرمی سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار 44/ متر مربع است که نسبت به مقایسه با سایر شهرهای استان در سطح پایین قرار دارد که اداره ورزش و جوانان شهرستان در تلاش است تا این سرانه افزایش یابد.

 

عزیزی  گفت: اداره ورزش و جوانان گرمی درهمه ابعاد ورزشهای همگانی و قهرمانی خوب عمل کرده است و از 16قهرمانی که در این شهرستان وجود دارد به سه مقام بین المللی توسط این قهرمانان دست یافته است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی با بیان اینکه از شش میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد شده تا بحال دو میلیارد ریال تخصیص یافته که از این اعتبارات تخصیصی 150میلیون تومان به سالن ورزشی روستای دیزج و 50میلیون تومان به تنها استخر سرپوشیده شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه خانه های ورزش شهرستان 24ساعته و بصورت رایگان در اختیار ورزشکاران شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: از 530میلیون ریال درامدی که توسط این اداره بدست آمده 340میلیون ریال به شهرستان برگشت داده شده و ازطریق هیئت های فعال به ورزش شهرستان هزینه شده است.

وی افزود: برای تکمیل تنها استخرسرپوشیده این شهرستان نزدیک به 2میلیارد ریال اعتبار نیاز که قرار است برای هزینه کرد این مبلغ طبق ماده 27 بصورت مشارکتی و از طریق مزایده طی چند روز آینده به بخش خصوصی واگذار شود.

 

وی به امکانات  ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان گرمی دارای 12 باب سالن ورزشی ، یک استخر سرپوشیده و یک ورزشگاه دارای زمین چمن می باشد و در این شهرستان اکثر باشگاههای فعال دارای مجوز هستند که با نظارت این اداره فعالیت می کنند.

 

عزیزی  به تعداد ورزشکاران شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: تعداد ورزشکاران سازمان یافته در این شهرستان دو هزار و 600 نفر می باشد که از این تعداد 7۰۰ نفر بانوان و 1900 نفر آن را آقایان تشکیل می دهند و در قالب ورزشکاران حرفه ای و ورزش های همگانی در22هیئت ورزشی فعال، فعالیت می کنند

 

وی به لیگ برگزاری استان در سنین بزرگسال اشاره کرد و گفت: امسال در سطح استان فقط لیگ والیبال برگزار شد که شهرستان گرمی در بین ده تیم،‌ مقام دوم این لیگ را به خود اختصاص داد.

 

عزیزی به نقش بانوان در ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی در جذب و تربیت بانوان ورزشکار در ماههای اخیر صورت گرفته که الحمدالله این تلاشها به نتیجه رسیده و به مقامی خوبی در سطح استان دست یافتیم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد