سرویس: وبگردی
کد خبر: 64325
|
11:11 - 1395/12/08
نسخه چاپی

کاریکاتور/ پز دادن با کتاب

 کاریکاتور/ پز دادن با کتاب
در هر کشوری، خانواده‌ها دنبال الگوهای اجتماعی‌اند و این الگوها برای خانواده‌های متوسط زمانی جوابگوست که بتوانند پزهای اجتماعی را دربرداشته باشند. بنابراین ضروری است که کتابخوانی تبدیل به یک پز اجتماعی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، رحماندوست گفت: در هر کشوری، خانواده‌ها دنبال الگوهای اجتماعی‌اند و این الگوها برای خانواده‌های متوسط زمانی جوابگوست که بتوانند پزهای اجتماعی را دربرداشته باشند. بنابراین ضروری است که کتابخوانی تبدیل به یک پز اجتماعی شود تا معضل کتاب و کتابخوانی در ایران مرتفع شود.

این شاعر و نویسنده‌ ادبیات کودک ونوجوان سعی دارد که به گفته خودش، معضل کتاب را با مثال‌های ساده‌تر بیان کند: «تا بیست سال پیش قارچ خوراکی در سفره‌ ایرانیان جا نداشت یا فست‌فود غذایی خاص بود و مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما آرام‌آرام تمام جامعه را در بر گرفت؛ یعنی تبدیل به یک الگو شد. می‌خواهم بگویم اغلب افراد جامعه خانواده‌های متوسط هستند که به دنبال الگوهایی برای پز اجتماعی می‌گردند. مثلا فرستادن فرزند به مدرسه‌ دوزبانه یا مدرسه‌ غیر‌انتفاعی تبدیل به یک پز اجتماعی شده است.»

البته امیداوریم این روند مثل گفته استاد گرانقدر باشد و نه اینکه کتاب تبدیل به کالای بلااستفاده و صرفا جهت پز دادن باشد که در کاریکاتور زیر مشاهده می کنید.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد