سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64339
|
14:28 - 1395/12/08
نسخه چاپی

طبق وصیت بانوی متوفی اردبیلی صورت گرفت؛

اهداء 10میلیون تومان برای جهیزیه نوعروسان نیازمند به جای اسراف در نذر و احسان

اهداء 10میلیون تومان برای جهیزیه نوعروسان نیازمند به جای اسراف در نذر و احسان
بازماندگان یک بانوی متوفی در اردبیل طبق وصیت او مبلغ 10 میلیون تومان پول نذر و احسان را به جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهداء کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، صفر توحيدی اظهار داشت: ترويج سنت‌های حسنه اسلامي يكی از مهم‌ترين فعاليت‌های كميته امداد در سطح جامعه است تا با ياری يكديگر بتوانيم همبستگی اجتماعی را ارتقاء بخشيده و شادی بخش كانون خانواده‌های مستمند باشيم.

معاون توسعه مشاركت‌های مردمی كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه از ابتدای سال‌جاری تاكنون خيران با مشاركت در «طرح كوثر» بيش از هشت ميليارد و 751 ميليون ريال به تامين كمك هزينه جهيزيه نوعروسان تحت حمايت مساعدت كرده‌اند، گفت: كمك‌های مردمی در قالب اين طرح نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 182 درصد افزايش داشته است.

وي با بيان اينكه در سال 94 خيران بيش از سه ميليارد ريال به تامين جهيزيه نوعروسان نيازمند كمك كرده‌اند، اظهار كرد: افزايش چشمگير مساعدت‌هاي مردمی بيانگر اعتماد عمومي به كميته امداد است.

توحيدی با اعلام اينكه در اقدامی خداپسندانه و در جهت عمل به دستورات دين اسلام، خانواده يكی از درگذشتگان اردبيلی بيش از 100 ميليون ريال را به عنوان کمک به تهیه جهزیه نوعروسان نیازمند به كميته امداد اهداء كردند، بيان كرد: متوفی وصيت كرده بود تا هزينه‌های زائد و رسم و رسوم‌های بی مورد كه در جامعه امروزی رواج پيدا كرده، به عنوان احسان برای امر خير و خداپسندانه و تامين جهيزيه در اختيار نوعروسان تحت پوشش كميته امداد قرار گيرد.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمی كميته امداد استان با اشاره به اينكه امیدواریم چنين اقدامات خداپسندانه‌ای که برای جلوگیری از اسراف و كمك به نيازمندان انجام مي‌گيرد بيش از پيش در جامعه نهادينه شود، تصريح كرد: ترويج سنت‌های حسنه اسلامي يكی از مهم‌ترين فعاليت‌های كميته امداد در سطح جامعه بوده تا همبستگی اجتماعی را ارتقاء بخشد.

خبرهای مرتبط

http://azarsalam.ir/note/14220

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد