سرویس: پارس آباد
کد خبر: 64573
|
16:22 - 1395/12/14
نسخه چاپی

فرماندار پارس‌آباد:

100 تن میوه شب عید در شهرستان پارس آباد توزیع مي شود

	100 تن میوه شب عید در شهرستان پارس آباد توزیع مي شود
فرماندار پارس آباد مغان گفت: امسال 100 تن میوه برای شب عید در اين شهرستان مرزي توزيع مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، اکبر صمدی امروز در جلسه ستاد تنظیم و کنترل بازار شهرستان پارس آباد گفت: به منظور تامین میوه شب عید شهروندان و کنترل بازار،‌ امسال 100 تن میوه شب عيد در این شهرستان توزیع می‌شود.

وي با بیان اینکه پارس آباد مغان دومین شهر پر جمعیت استان محسوب می شود، به ساماندهی و جمع آوری دست فروشان از میادین و خیابانها تأکید كرد و از شهرداری اين شهر خواست بصورت جدی وارد عمل شده و اجازه تخطی به افراد را ندهد.

فرماندار شهرستان پارس آباد به نظارت و بازرسی قیمتها در بازار و همچنین جلوگیری از کشتار غیر مجاز دام و طیور تأکید كرد و افزود: امسال علاوه بر ميوه شب عید، 60 تن برنج و 50 تن شکر با قيمت مصوب در بین مردم توزیع می شود.

صمدي نظارت بر بهداشت کالاهای عرضه شده در بازار را خواستار شد و گفت: نظارت بهداشتی بر عرضه مواد خوراکی و فاسد شدنی در ایام نوروز در این شهرستان تشدید می شود.

وي از برپايي نمايشگاه بهاره خبر داد و افزود: برگزاری اين نمایشگاه باید بر اساس شاخص ها تعیین و به افراد و شرکتهای صلاحیت دار و بصورت مزایده ای واگذار شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد همچنين با بیان اینكه هیچ نانوایی بصورت خود سرانه نباید تعطیل شوند، خاطرنشان كرد: در صورت مشاهده با نانوايي هاي متخلف برخورد می شود.

 

///

///

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد