سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64584
|
09:42 - 1395/12/15
نسخه چاپی

معاون عمرانی استانداری اردبیل:

طرح جامع منطقه توریستی بولاغلار نیر عملیاتی می شود

طرح جامع منطقه توریستی بولاغلار نیر عملیاتی می شود
معاون عمرانی استانداری اردبیل برای اجرای طرح جامع منطقه توریستی بولاغلار نیر قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، فرماندار ،معاون، بخشداران و شهرداران بخش مرکزی و کوراییم شهرستان نیر با معاون عمرانی، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری و مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل دیدار کردند.

 

فهیمی معاون عمرانی استانداری اردبیل در این دیدار با اشاره به پیشینه تاریخی شهرستان نیر و تاکید بر حل مشکلات عمرانی پیش رو بر پتانسیل های بالقوه شهرستان اشاره کرد و بر ضرورت احیای شهرک های آبگرم برجلو و سقزچی تاکید کرد و برای اجرای طرح جامع منطقه توریستی بولاغلار که از مهمترین دغدغه های مردم شهرستان قول مساعد داد.
 

وی در بخشی از سخنان خود بر لزوم بکار گیری مشاورین مجرب و ذیصلاح در شهرداریها جهت احصای مشکلات عمرانی در منطقه تاکید کرد.
 

در این دیدار احمدی فرماندار نیر نیز ضمن یاد آوری مشکلات عمرانی شهرستان، بر جذب حداکثری اعتبارات عمرانی وضرورت اجرای کنار گذر شهرستان تاکید کرد.

 

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به تخصیص اعتبارات شهرداری ها تا آخر اسفند، برضرورت جابجایی محل دفن زباله شهرستان تاکید کرد و در صورت جابجایی محل دفن زباله بر تخصیص اعتبار در این مورد قول مساعد داد.
 

قلندری بر تخصیص قیر یارانه ای بر شهرداریهای که مرحله اول و دوم کار آسفالت معابر را انجام دادند خبر داد.
 

احمدی فرماندار نیر نیز ضمن اشاره بر درآمد کم شهرداری ها و لزوم حمایت از شهرداریهای شهرستان از حسن نظر مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری نسبت به شهرستان نیر تشکر کرد.

 

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز در خصوص خلع ید پیمانکار سقزچی، ساماندهی معادن موجود در روستای شیران و لزوم جذب سرمایه گذار وسوق دادن آن به شهرستان قول مساعد داد.

 


 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد