سرویس: گردشگری
کد خبر: 64673
|
09:41 - 1395/12/18
نسخه چاپی

مدیرعامل جامعه هتل‌داران استان اردبیل خبرداد:

تخفیف 50 درصدی مراکز اقامتی استان به فرهنگیان

تخفیف 50 درصدی مراکز اقامتی استان به فرهنگیان
مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: در شان معلمان و فرهنگیان نیست که در کلاس ها و مدارس اسکان یابند از این رو با تفاهمی که با مسئولان امر داشتیم بر آن شدیم تا هتلهای یک و دو ستاره اردبیل در نوروز 96 به فرهنگیان تخفیف ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت:در نوروز 96  هتلها  در استان  اردبیل به فرهنگیانی که  قصد اقامت در هتلهای یک و دو ستاره این استان  را در نوروز را داشته باشند 50 درصد تخفیف می دهند.

جعفر بذری افزود: هر ساله با نزدیک شدن به نوروز و تعطیلات آن، شاهد فعال شدن مراکز اقامتی متنوعی از خانه مسافرها و ویلاها گرفته تا مدارس و کلاس های درس هستیم و همواره فعالیت مدارس و حضور کلاسهای درس در بخش اقامتی نوروز یکی از دغدغه های فعالان این حوزه بوده و است.
 
وی اظهار کرد:این درحالی است که با فعال شدن این مراکز، سایر مراکز اقامتی مانند هتل ها، هتل آپارتمان ها و ... که از آنها به عنوان مراکز اقامتی مجاز نام برده می شود،  در روزهای پر مسافر با ضریب اشغال کمتری فعالیت می کنند.

بذری تصریح کرد:تمام این عوامل سبب شد تا برخی هتلداران برای جذب گردشگران و بخصوص فرهنگیان در صدد ارائه تخفیفات ویژه برآیند. چنانکه هتلهای استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و مازندران برای نوروز 96 به فرهنگیان 50 درصد تخفیف می دهند.

جعفر بذری مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل  گفت: در شان معلمان و فرهنگیان نیست که در کلاس ها و مدارس اسکان یابند از این رو با تفاهمی که با مسئولان امر داشتیم بر آن شدیم تا هتلهای یک و دو ستاره اردبیل در نوروز 96 به فرهنگیان تخفیف ارائه دهد و فرهنگیان می توانند با دریافت 50 درصد تخفیف در این هتلها اقامت داشته باشند واز خدمات هتل بهره جویند.

وی با تاکید برآنکه، تفاهم های انجام شده با در نظر گرفتن عدم اقامت فرهنگیان در مدارس در نظر گرفته شده است افزود:باید به سویی گام برداریم که فعالیت مراکز اقامتی غیر مجاز که کارکردی جز اقامت دارند از حوزه گردشگری خارج شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد