سرویس: وبگردی
کد خبر: 64689
|
13:55 - 1395/12/18
نسخه چاپی

سامانه سهام عدالت خیلی‌ها را شوکه‌کرد؛

دردسرهای شایعه پرداخت سود سهام عدالت در اردبیل

دردسرهای شایعه پرداخت سود سهام عدالت در اردبیل
اکثر کسانی که از سر صبح خود را به مقابل کافی‌نت ها رسانده اند امیدوارانه به این می اندیشند که با دریافت این پول آنهم دم عیدی گوشه ای از خرج و مخارج زندگی را بپردازند اما این بار سهام عدالت خیلی‌ها را شوکه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از دیروز که سامانه نرم افزاریSAMANESE.IRبه منظور ارایه صورت حساب به مشمولان سهام عدالت آغاز به کار کرد، شایعه پرداخت سود سهامت عدالت دهان به دهان در اردبیل می چرخد و این شایعات خیلی ها را به کافی نت کشانده است.

اکثر کسانی که از سر صبح خود را به مقابل کافی‌نت ها و تعاونی سهام عدالت رسانده اند امیدوارانه به این می اندیشند که با دریافت این پول آنهم دم عیدی گوشه ای از خرج و مخارج زندگی را بپردازند، این در حالیست که تا نیمه دوم سال آینده سود سهامت عدالت پرداخت نخواهد شد.

به گفته میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی رونمایی از سامانه سهام عدالت در سه مرحله انجام می شود که بر این اساس ارائه و صدور صورتحساب در مرحله نخست در حال انجام است تا مشمولان از وضعیت سهام و سودهای خود مطلع شوند.

وی خاطر نشان کرد که ارائه صورتحساب به معنای آزادسازی سهام نیست و قرار نیست در این مرحله ورقه سهمی به مشمولان داده شود بلکه ارایه صورتحساب ها بیش از ۶۰ درصد مجموع عملیات ساماندهی سهام عدالت را تشکیل می دهد که کاری سخت و سنگین است و پس از آن به همه بلاتکلیفی ها در این زمینه پایان داده خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید دارد مشمولان جز سامانه رسمی سهام عدالت با هیچ سامانه دیگری تماس نگیرند که در این زمینه احتمال سودجویی و کلاه برداری از مردم وجود دارد.

بر این اساس، آنگونه که مسئولان سازمان خصوصی سازی اعلام کرده اند، ازدیروز که رونمایی سامانه سهام عدالت رونمایی شد مشمولان به ترتیب مطابق رقم سمت راست کد ملی  به ترتیب ( ۷، ۸، ۹، ۰، ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ )و تا 26 اسفند به این سامانه مراجعه کنند.

 البته واکنش صاحبان سهام عدالت بعد از مراجعه به سامانه و دیدن محتوای صفحه دیدنی است آنها هنوز در این موضوع تردید دارند که بالاخره باید پولی از دولت بگیرند یا پولی به دولت بدهند!

در این بین آنچه در واکنش‌های مشمولان مراجعه کننده به سامانه سهام عدالت مشهود است برخلاف رد این مسئله از سوی مسئولان، کماکان این شائبه انتخاباتی بودن سهام عدالت است که یکه تازی می کند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد