سرویس: ورزشی
کد خبر: 64746
|
14:51 - 1395/12/20
نسخه چاپی

بغض قهرمان پارالمپیک ریو از عملی نشدن وعده های مسئولان

بغض قهرمان پارالمپیک ریو از عملی نشدن وعده های مسئولان
مجید فرزین از مدال آوران المپیک ریو و یکی از نام اوران عرصه ورزش معلولان کشور از بی توجهی مسئولان کشوری، استانی و منطقه ای انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  صبح مغان، درحالی عصر روز گذشته جلسه مشکلات ورزش جانبازان و معلولان استان اردبیل به ریاست نصیری معاونت استانداری اردبیل برگزار شد که برخی نام اوران و مدال آوران المپیک ریو از جمله مجید فرزین حضور نداشتند.

مجید فرزین از مدال آوران المپیک ریو و یکی از نام اوران عرصه ورزش معلولان کشور پس از این نشست با ارسال یادداشتی به سایت صبح مغان با ابراز شدیدترین گلایه ها از بی توجهی مسئولان کشوری، استانی و منطقه ای انتقاد کرد.

مجید فرزین قهرمان پارالمپیک ریو  و رکوردار جهان در رشته وزنه برداری معلولان، امروز با حالتی غمگین از پشت پرده گول زدنهای مسئولان سخن گفت.

مسئولانی که در پسِ مدالهای رنگارنگ مجید و مجیدها آرام در صندلی هایشان نشسته اند و برای اداره خود گزارش های متنوع می نویسند اما حاضر نیستند به مطالبات قهرمانان ورزشی پاسخ دهند.

فرزین در بخشی از این یادداشت نوشت: آقای مسئول دانشگاه آزاد؛ آن استخدام و پاداش ده میلیونی کجا رفت ؟ آقای فرماندار بیله سوار آن جوایز نفیس که هنگام استقبال در حضور مردم بیله سوار وعده دادید کجا رفت ؟

آقای مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل؛ نیک می دانید چند ماه از اتمام المپیک ریو گذشته است ، چرا هنوز از قهرمانان استان تجلیل نشده است ؟

 آقای استاندار ؛ زحمات شما در اعزام حقیر بر کسی پوشیده نیست ، اما آیا بعد از آمدن از ریو ، جویای حال «مجید»، شده اید ؟

 راستی وعده استخدام که داده بودید کجا رفت؟

مسئولان منطقه ، استان و کشور؛ آیا اینست حمایت شما از ورزشکاران و قهرمانان ما ؟

مجید فرزین در ادامه  این ابراز گلایه ها گفت: بی توجهی به اندازه ای اوج گرفته است که حتی یکی از مسئوول استان به بنده گفت: کسی به زور به شما نگفته بیایید قهرمان بشید ، بروید کار دیگری انجام دهید.

 آیا واقعا این یک درد نیست ؟ حالا می فهمیم چرا ورزشکاران ما فوج فوج به کشورهای دیگر می روند ؟

آقای نصیری؛ جلسه مشکلات ورزش جانبازان و معلولان استان اردبیل برگزار شد اما کاش مجید و مجیدهای استان را نیز به جلسه دعوت می کردید و مشکلات ورزشکاران جانباز و معلولان را از زبان خودشان می شنیدید نه از زبان مسئولان که همه چیز را گل و بلبل نشان می دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد