سرویس: سیاسی
کد خبر: 64792
|
08:59 - 1395/12/22
نسخه چاپی

95؛ سال خانه تكاني براي پارس آباد/ مدیرانی که رفتند و مدیرانی که آمدند

 95؛ سال خانه تكاني براي پارس آباد/ مدیرانی که رفتند و مدیرانی که آمدند
سال 95 با همه خوشي ها و تلخي هايش در حال سپري شدن است و با اينكه يك هفته اي تا پايان اين سال و آغاز سال جديد 1396 باقي نمانده است، گذري زديم به وقايعي كه در طول سال 95 در شهرستان پارس آباد رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، سال 95 با همه خوشي ها و تلخي هايش در حال سپري شدن است و با اينكه يك هفته اي تا پايان اين سال و آغاز سال جديد 1396 باقي نمانده است، گذري زديم به وقايعي كه در طول سال 95 در شهرستان پارس آباد رخ داده است؛ بر همين اساس يكي از اتفاقات اين سال در پارس آباد تغيير مسوولاني بود كه در اين شهرستان رخ داد.

 

بر اساس اين گزارش، مروری زديم به تغییرات سال 95 که بین مسوولان شهرستان پارس آباد مغان اتفاق افتاده و در زير مي خوانيد:

* اتاق اصناف پارس آباد مغان اولین تغییر و جابجایی را با برگزاري انتخابات داخلی هئیت رئیسه اين اتاق انجام داد و طي آن در 21 فروردين ماه «خانش عيوض زاده» که رئيس این اتاق را به عهده داشت جای خود را به «محبت جعفرپور» داد که قبلا رئيس اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران بود داد. (لينك خبر)

* دومین قطار تغییرات اين بار در 13 ارديبهشت ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان پارس آباد رسيد و به دنبال آن «يوسف روزگاري» که دو سال و اندي، صندلی مدیريت اين اداره را برعهده داشت سكان هدايت اين اداره را به غريب منوچهري تحویل داد تا روزگاري اولين نفري باشد كه از قطار تغييرات دولت پياده مي شود. (لينك خبر)

* سومين قطار تغییرات مدیران پارس آباد اين بار در 14 ارديبهشت ماه به آرامی و بدون سر و صدا از اداره ارشاد اين شهرستان به کانون پرورش فكري کودکان و نوجوانان رسید، جایی که «باب اله عزیز پور» میز ریاست خود در این کانون را به «علی برادران» داد تا عزيزپور بعد از روزگاري دومين نفري باشد كه از قطار تغييرات دولت پياده مي شود. (لينك خبر)

* قطار تغييرات دولت تدبير و اميد در 15 ارديبهشت ماه این بار به ایستگاه شرکت نفت پارس آباد رسید و به دنبال آن «سید سیف الدین سیفی» رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان پارس آبادمغان جای خود را به «اسلام قهرمانی» داد. (لينك خبر)

* تنها بعد از گذشت 20 روز از تغيير رئيس شركت نفت پارس آباد، قطار تغييرات دولت اين بار در 5 خرداد ماه به سمت بخشداري ها تغییر مسير داد و طي آن، «صالح عبدی» و «محمدحسین نوری» كه چند سالي مي شد سكان هدايت بخشداري شهرهاي تازه كند و اسلام آباد را بر عهده داشتند طي مراسمي با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل جايشان را به «محمد علیزاده» و «عدالت حاجی پور» كه به‌ ترتيب به عنوان بخشدار جدید تازه كند و اسلام آباد معرفی شدند، دادند. (لينك خبر)

* قطارتغييرات دولت اما اين بار رنگ و بوي دانشگاه به خود گرفت و با كمي تغيير مسير در 7 خرداد ماه میزبان دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر پارس آباد شد كه طي آن «وكيل كريمي» که 6 ماهی از سرپرست او در این دانشگاه نگذشته بود جای خود را به «قادر وظیفه دميرچي» داد. (لينك خبر)

* بعد هفده روز از انتصاب سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر پارس آباد، قطار تغييرات دولت يازدهم همچنان در راه دانشگاه هاي پارس آباد ادامه مسير مي داد تا اين بار در 24 خرداد ماه نوبت به دانشگاه سماء برسد كه دستخوش تغيير شود و طي آن «مهرداد باباوند» صندلي رياست اين دانشگاه را به «داوود مصطفی» تحويل دهد. (لينك خبر)

* با عبور قطار تغييرات دولت از مسير دانشگاه هاي علمي كاربردي خانه كارگر و سماء پارس آباد، اين بار قرعه تغييرات  در 3 خرداد ماه به نام فرودگاه پارس آباد مغان افتاد تا كاپيتان «مهدي سرگزي» بعد از 6 سال صندلي رياست اين فرودگاه را تحويل «سید پیمان آتش زر» كند. (لينك خبر)

اما در بحبوحه تغييرات مديران شهرستان پارس آباد، در 17 مرداد ماه نيز طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان و همچنين دادستان اردبيل، دادستان عمومی و انقلاب جديد شهرستان پارس آباد معرفی شد و طي آن «رحیم گلزاده» جايش را به «عبداله طباطبایی» داد. (لينك خبر)

* اما مقصد بعدي قطار تغييرات دولت تدبير و اميد، اداره گاز شهرستان پارس آباد بود كه دستخوش تغيير شد و در 18 مرداد ماه بعد از 3 سال فعاليت «سید سهیل رضوی» در راس مديريت شركت اداره گاز پارس آباد، «منصور پورعلی» به عنوان رئیس جديد اين اداره معرفی شد.

* در 20 شهريور ماه هنگ مرزي شهرستان پارس آباد نیز دستخوش تغییرات شد و طی مراسمی با حضور فرمانده مرزبانی استان اردبیل، سرهنگ «سعيد صابري» تودیع و سرهنگ «راسخ غفارپور» به‌عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی شهرستان پارس آباد معارفه شد. (لينك خبر)

* بعد از گذشت نزديك 3 ماه از نبود تغييرات در بين مديران پارس آبادي، دوباره قطار تغييرات دولت يازدهم مسيرش به سمت شهرستان پارس آباد افتاد و اين بار قرعه به نام اداره برق پارس آباد افتاد كه دستخوش تغيير شود و در يك آبان ماه با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل «ناصر عبدالهيان» توديع و «بابك روح الهي» به عنوان رئيس جدید اداره برق شهرستان پارس آباد معرفي شد. (لينك خبر)

* در 14 آذر ماه اين بار معاون فرماندار پارس آباد و البته بخشدار اسلام آباد دوباره دستخوش تغيير شدند و اين بار «عدالت حاجي پور» كه 6 ماهي از انتصابش در سمت بخشداري اسلام آباد نگذشته بود كه جايش را به «افشین اسدزاده» داد و  طي حکمی از سوی استاندار اردبیل، به جاي «ياسر ندايي» بر صندلي معاونت فرمانداري پارس آباد تكيه زد. (لينك خبر)

* با گذشت يك ماه از معارفه معاون فرماندار پارس آباد و سرپرست جديد بخشداري اسلام آباد، قطار تغييرات اين بار به ايستگاه اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد رسيد و در يك ديماه طي حکمي از سوي مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل، «مرتضی سید کلان» به جاي «انور موسي زادگان» به عنوان سرپرست اين اداره منصوب شد. (لينك خبر)

* اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پارس آباد در روند تغییر مدیران بی نصیب نماند و در 6 اسفند ماه «نادعلي یگانزاده» توديع و به جاي او «هادی گنجی مغانلو» به عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرزی پارس آبادمغان منصوب شد. (لينك خبر)

* و بالاخره قطار تغييرات دولت تدبير و اميد اين بار بدون سر و صدا در 21 اسفند ماه به ايستگاه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پارس آباد رسيد و به دنبال آن طی حکمی از سوی مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبيل، «يوسف آذري» به سمت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اين شهرستان معرفي شد و از خدمات «علي نادري» رئيس قبلي اين اداره تقدير شد تا هيجدهمين مسوول در سال 95 در شهرستان پارس آباد دستخوش تغيير شود.(لينك خبر)

بايد منتظر ماند و ديد كه تا پايان سال 95 آيا باز هم مسوولي در پارس آباد دستخوش تغيير خواهد شد، يا پرونده اين شهرستان با همان 18 مسوولي كه تغيير كرد در اين سال بسته خواهد شد؟

گزارش مرتضي بري

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد