سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64807
|
14:45 - 1395/12/22
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامي سرعين خبرداد:

مامور قلابی پلیس در سرعین دستگیر شد+عکس

مامور قلابی پلیس در سرعین دستگیر شد+عکس
فرمانده انتظامي شهرستان سرعين از دستگیری فردی که با معرفي خود به عنوان پليس اماكن عمومي، از آنان اخاذي می کرد خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،فرمانده انتظامي شهرستان سرعين سرهنگ طهمورث اميدي گفت: به دنبال مراجعه حضوري تعدادي از كسبه و بازاريان در سرعين به پليس امنيت عمومي اين شهرستان و اعلام اين موضوع كه فردي با معرفي خود به عنوان پليس اماكن عمومي از آنان اخاذي كرده است، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستوركار مأموران پليس امنيت عمومي "سرعين" قرار گرفت.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/5155_0.jpg

 

وي با اشاره به اينكه مأموران پليس امنيت عمومي با انجام تحقيقات ميداني و بررسي هاي جامع و هدفمند توانستند مأمور قلابی را شناسايي كنند، افزود: با هماهنگي مقام قضايي و در كمتر از 24 ساعت مأموران پليس امنيت عمومي موفق شدند مأمور قلابي را در عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان  سرعين با بيان اينكه مأمور قلابي در پرونده مجرمانه خود مرتكب 8 فقره كلاهبرداري و سرقت شده است، گفت: اين مأمور قلابي از كسبه و بازاريان "سرعين" مبلغ 30 ميليون ريال وجه نقد، 4 دستگاه گوشي تلفن همراه، 4 قطعه سكه طلا و يك فقره چك به مبلغ 5 ميليون ريال اخاذي كرده بود، كه با تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شد.

سرهنگ اميدي تصريح كرد: مأمور قلابي دستگير شده انگيزه خود از ارتكاب جرم را اعتياد به مواد مخدر و تامین هزینه خرید مواد اعلام كرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد