سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64866
|
13:32 - 1395/12/24
نسخه چاپی

جذب و بکارگیری جوانان با اجرای برنامه های مسجد محور

 جذب و بکارگیری جوانان با اجرای برنامه های مسجد محور
مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله گیوی گفت: می توان با برنامه ریزی دقیق و شناسایی نقاط ضعف و قوت، با اجرای مراسمات متنوع دینی و مذهبی در قالب برنامه های مسجد محور، جوانان و نوجوانان بیشتری را در راستای آگاهی بخشی و همچنین دوری از هرگونه معضلات اجتماعی جذب و بکارگیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رضا بیرامعلی در گفتگو با خبرنگارکوثرخبربا اشاره به نقش مساجد در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: مسجد پایگاه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان و جایگاهی مذهبی و معنوی است که در همه اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان که هم اکنون مورد آماج غرب هستند، تاثیر می گذارد.

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله گیوی افزود: فعالان کانون فرهنگی و هنری مسجد گیوی که اکثراً جوانان هستند خدمت به مردم در این جایگاه را افتخار خود می دانند و یکی از نقش و وظیفه مهمی که در امورات فرهنگی بر عهده می گیرند تلاش در خصوص تبیین دستاورد های انقلابی و اسلامی در عرصه های متعدد اجتماعی و ... هستند.

وی به نقش و آثار حضور مردم و جوانان در مساجد اشاره و تصریح کرد: حضور در مساجد بر اخلاق، رفتار، ادب و نوع بینش انسان و رفتار وی در قبال بزرگترها و والدینش تاثیر می گذارد و این چشمه کوچکی از حضور فعال جوانان و نوجوانان در مساجد می باشد.

بیرامعلی با تاکید بر برنامه های مسجد محور مسئولان فرهنگی و دیگر ارگان ها اظهار کرد: می توان با برنامه ریزی دقیق و شناسایی نقاط ضعف و قوت، با اجرای مراسمات متنوع دینی و مذهبی در قالب برنامه های مسجد محور، جوانان و نوجوانان بیشتری را در راستای آگاهی بخشی و همچنین دوری از هرگونه معضلات اجتماعی جذب و بکارگیری کرد.

مسئول کانون ثارالله گیوی تقویت روحیه انقلابی گری، تعاون و همکاری را از دیگر اهداف و آثار کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: نظم در امور، روحیه مشورتی و همکاری و همچنین فعالیت و حضور مستمر در برنامه های فرهنگی و اجتماعی از دیگر اهدافی است که جوانان مساجد شهر گیوی آن را دنبال می کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد