سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64873
|
18:29 - 1395/12/24
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد کمربندی توریستی سبلان/سرانه فضای سبز سرعین بحرانی است

ضرورت ایجاد کمربندی توریستی سبلان/سرانه فضای سبز سرعین بحرانی است
آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت:اگر دولت همت و داریت کند با ایجاد کمربندی توریستی سبلان ، گردشگران به سهولت از مواهب طبیعی و تاریخی استان بهرمند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان در همایش هتلداران استان اردبیل که در سرعین برگزار شد گفت:باید با تشکیل اتاق فکری به تبادل تجربیات بپردازیم و اخرین تحولات صنعت گردشگری را مورد ارزیابی قرار دهیم.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_2287.jpg

وی افزود:تصدیگری دولتی در هیچ کجا جواب نداده و همیشه صنعت گردشگری جایی پیشرفت کرده که بخش خصوصی وارد عمل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید  بر اینکه تبلیغات به عنوان مهمترین اصل در حوزه گردشگری مطرح است اظهار کرد:برای پیشرفت در صنعت گردشگری باید حداکثر هزینه ها را به بخش تبلیغات اختصاص داد.

وی به اقتصاد بدون نفت ترکیه اشاره کرد و گفت: ترکیه نه نفت دارد و نه گاز اما زیرساخت های گردشگری مناسبی از جمله بزرگراه ها را فراهم کرده اما وقتی به کشور و یا استان خود نگاه می کنیم وضعیت جاده ها خجالت آور است.

آیت الله عاملی اظهار کرد: گردشگری سلامت در سرعین از اهمیت بسزایی برخودار است گردشگران نیز بدنیال چنین جاذبه هایی برای آسودگی تن و روان خود با عناصر طبیعی هستند.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_2274.jpg

 

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز سرعین بحرانی است به فرماندار سرعین تاکید کرد: باید در سه راهی سرعین درختکاری شود تا چهره زیبایی مقابل گردشگران ترسیم شود.

امام جمعه اردبیل گفت: اگر دولت همت و داریت کند با ایجاد کمربندی توریستی سبلان ،گردشگران به سهولت از مواهب طبیعی و تاریخی استان بهرمند می شوند.

وی تصریح کرد:برخلاف نظر عده ای که معتقدند گردشگر بدنبال موارد غیراخلاقی است باید گفت گردشگر به دنبال جاذبه های طبیعی و تاریخی و روی خوش میزبان است.

آیت الله عاملی با بیان اینکه دنیا با احساس جمعی پیشرفت کرده افزود: برای پیشرفت سرعین همت جمعی و نهضتی لازم است تا سرعین را به دنیا معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت ایجاد منطقه ویژه گردشگری سرعین  گفت :فرهنگ میهمان نوازی را رشد دهید، با فرصت طلبی در صنعت گردشگری به خسران می رسیم آینده گردشگری را به خاطر چند ریال  بیشتر طلبیدن از مسافران  تباه نکنیم.

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_2276.jpg

وی با اشاره به دیدار خود با مدیر اسبق میراث فرهنگی کشور گفت:اقای مرعشی اذعان کردند سرعین بعد از مشهد و قم سومین مقصد گردشگران است و حتی کیش نیز در این حجم مسافر ندارد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد