سرویس: گرمی
کد خبر: 64876
|
19:52 - 1395/12/24
نسخه چاپی

فرماندار گرمی:

کار با روحیه بسیجی موفقیت بیشتری دارد

کار با روحیه بسیجی موفقیت بیشتری دارد
فرماندار گرمی در مجمع بسیج گفت: هر کجا که روحیه بسیجی و تفکر آن وارد شود، کارها با موفقیت پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، فرماندار گرمی در مجمع بسیج شهرستان گرمی با بیان اینکه هر کجا که روحیه بسیجی و تفکر آن وارد شود، کارها با موفقیت پیش می‌رود، گفت: مهمترین دلیل موفقیت بسیج در عرصه‌های مختلف وحدت، همدلی و پیروی از تفکر انقلابی است.

 

امامی، فرماندار شهرستان گرمی با بيان اينكه امروز تهاجم فرهنگي يك جنگ حقيقي و مبارزه و صف ­آرايي عليه تمام ارزش‌هاي اسلامي، باورهاي ديني و مباني اصيل انقلاب اسلامي است، خاطرنشان كرد: اگر روزی نگران ماهواره های پشت بام خانه ها بودیم امروزباید در این فضای مجازی بسیار وسیع وگسترده و البته آلوده و هدفدار نگران گوشی های در دست نوجوانان و جوانان باشیم.

 

وی با بیان اینکه این روزها بیکاری به عنوان بزرگترین و پیچیده ترین دغدغه و مشکل داخلی کشوراست و هر ایرانی باید تلاش کند تا سنگی از پیش پای بیکاری جوانان بردارد، اظهار کرد: مصرف کالای داخلی یکی از ملزومات و بایسته های جهاد اقتصادی است وهمگان با مصرف کالاهای ایرانی از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند تا با رونق کسب وکاراشتغال بیشتری برای جوانان ایجاد شود.

 

فرماندار گرمی گفت: مشکلات به تنهایی بدست حاکمیت قابل حل نیست بلکه برای حل مشکلات نیاز به حفظ وحدت و تفکر بسیجی در لایه های مختلف اجتماع و مسئولین در عرصه های مختلف از جمله عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و... می باشد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان گرمی در برخی حوزه ها از جمله راه و آب شرب و.. از شاخص های استانی عقب مانده است، اظهار کرد: سعی می کنیم این شاخص ها دراینده نزدیک تقویت شود، ضمن اینکه درسه سال گذشته بیش از 400میلیارد تومان در حوزه سدسازی در گرمی هزینه شده و درجهت حمایت از بخش خصوصی در جهت  تامین زیر ساخت لازم اعتباری قابل توجهی هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد