سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64890
|
11:04 - 1395/12/25
نسخه چاپی

همایش تجلیل از برترین های کنکور سال 95 درگیوی/تصاویر

 همایش تجلیل از برترین های کنکور سال 95 درگیوی/تصاویر
همایش تجلیل از برترین های کنکور سال ۹۵، با حضور مسئولان، اولیا و دانش آموزان کوثری در سالن اندیشه گیوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، همایش تجلیل از برترین های کنکور سال ۹۵ شهرستان کوثر امروز با حضور مسئولان، اولیا و دانش آموزان در محل سالن اندیشه گیوی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم،مهدی غزنوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوثر ضمن خیر مقدم گویی اهار کرد: برای کسب قله های علم و دانش، انگیزه بالا و تلاش مستمر بهترین و نزدیک ترین راه است که دانش آموزان کوثری این شعار را در مدارس عملیاتی ساخته اند.

وی افزود: نخبگان علمی از بهترین سرمایه های هر جامعه هستند و ستون های پیشرفت و ترقی هر جامعه ای به دست های توانای این افراد ساخته می شود.

غزنوی که در جمع دانشجویان و دانش آموزان پیش دانشگاهی سخن می گفت، خاطر نشان کرد: راه توسعه هر شهرستان، آموزش و پرورش خوب و توسعه یافته است، لذا انتظار داریم دانشجویان و دانش آموزان عزیز با برنامه ریزی صحیح و هدفمند برای موفقیت در کنکور 96 برای شهرستان افتخار آفرینی کنند.

وی نقش دبیران را نیز در این موفقیت ارزشمند و مهم توصیف کرد و افزود: بی شک دبیران و مدیران نیز در این افتخار آفرینی سهیم بوده و انتظار می رود که در سال های آینده پیشرفتی بیش از پیش نصیب شهرستان کوثر شود.

علیرپور، فرماندار کوثر نیز در این همایش گفت: در سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام گرفته و اعتبارات خوبی برای ارتقای رتبه شهرستان تخصیص یافته است که امیدواریم روز به روز شاهد رشد و پیشرفت در حوزه آموزش و کنکور باشیم.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور اولیای دانش آموزان، گزارشی از جایگاه علمی شهرستان کوثر در کنکور را بیان داشته و با تاکید بر اینکه کوثر ظرفیت و قابلیت کسب رتبه های یک و دورقمی در کنکور سراسری را داردابراز کرد: باید دانش آموزان عزیز ما با داشتن هدف زمینه قبولی در کنکو را فراهم کنند.

درپایان این همایش، 38 دانش آموز و هنرجوی برتر منطقه که در کنکور رتبه برتر را کسب کرده بودند، با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد