سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64904
|
21:15 - 1395/12/25
نسخه چاپی

سرپرست مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز خبر داد؛

ویزیت رایگان بانوان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)/ارائه خدمات سامانه "سیب" برای مهمانان نوروزی

ویزیت رایگان بانوان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)/ارائه خدمات سامانه "سیب" برای مهمانان نوروزی
سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز از ویزیت رایگان بانوان به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،"کبری باباپور" از ویزیت رایگان بانوان به مرکز بهداشت و درمان اصلاندوز در روز 29 اسفند امسال خبر داد و گفت:به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، در این روز کلیه مراجعه کنندگان خانم از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر بصورت رایگان ویزیت می شوند.

وی از موافقت دکتر سید ابراهیم صادق زاده رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد نسبت به ویزیت و درمان رایگان بانوان در این روز عزیز قدردانی کرد.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز همچنین از افزایش بازدید و کنترل مکان های عمومی از قبیل رستوران ها و عرضه مواد غذایی توسط مامورین بهداشت محیط تا 15 فروردین طبق برنامه ریزی مرکز خبر داد و افزود:افزایش توان دارویی داروخانه درمانگاه،آمادگی همکاران مرکز بهداشتی درمانی شهید چمران اصلاندوز جهت مراقبت و کنترل مادران باردار با ارائه سه شماره تلفن و افزایش واکسن های مورد نیاز جهت مهمانان نوروزی خصوصا کودکان زیر 2 سال از اقدامات مرکز در نوروز سال 96 خواهد بود.

باباپور در ادامه با اشاره به افزایش واکسن هاری جهت پیشگیری از بیماری هاری با گازگرفتگی حیوانات اهلی و غیره گفت:اورژانس 115 نیز بصورت شبانه روزی با پوشش مناطق اطراف و هماهنگی با اورژانس های همجوار آمادگی دارد.

وی از توزیع بروشورهای اطلاعاتی در مکان های عمومی خبر داد و گفت:خدمات سامانه سیب از جمله تن سنجی و بیماری های قلبی و عروقی برای مهمانان بالای 40 سال ارائه می شود.

سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز از کلیه مراجعه کنندگان به مرکز بهداشت خواست حتما دفترچه درمانی خود را در اختیار داشته باشند تا مشکلاتی پیش نیاید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد