سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64928
|
12:47 - 1395/12/27
نسخه چاپی

شهردار گیوی مطرح کرد:

استقبال شهر گیوی از بهار طبیعت

	استقبال شهر گیوی از بهار طبیعت
شهردار گیوی از اجرای طرح استقبال از بهار و آماده سازی فضای شهری در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، محمد عزتی در حاشیه آیین استقبال از بهار اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز ستاد استقبال از بهار در شهرداری تشکیل شده تا شهر را برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی آماده کند.

وی با بیان اینکه شهرداری گیوی در حال آماده سازی شهر برای ورود به سال جدید است، گفت: نظافت خیابان ها و معابر، رنگ آمیزی جداول بلوارها و میادین، شستو شوی فضای شهری، ساماندهی فضای سبز شهری و مدیریت مبلمان گیوی از جمله تمهیدات اتخاذ شده در این امور است.

عزتی به ساماندهی ورودی های شهر گیوی در آستانه سال نو اشاره کرد و افزود: فضاسازی شهر به ویژه گلکاری میادین شهری توسط شهرداری در روزهای پایانی سال افزایش می یابد.

شهردار گیوی با بیان اینکه تلاش می شود با ایجاد نشاط و شادابی به استقبال بهار برویم گفت: ایستگاه های راهنمایی مسافران نوروزی توسط شهرداری در میادین ورودی شهر دایر می شود تا با ارائه بسته فرهنگی گردشگران با جای جای باغ شهر گیوی آشنا شوند.

وی مدیریت امور شهری را از وظایف ذاتی شهرداری دانست و گفت: حفاری در این شهر تا 15 فروردین ممنوع است و با عوامل متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

عزتی افزود: در اجرای طرح استقبال از بهار با هدف شادابی و نشاط شهروندان و مسافران علاوه بر باز پیرایی پارک ها، میادین و بلوارها کاشت بوته های گل و گیاه در پارک ها و ورودی اصلی شهر و عملیات کاشت گل مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش کوثرخبر، از جمله مناطق توریستی، تاریخی و تفریحی شهرستان کوثر، پل قیزکورپوسی مربوط به دوره سلجوقی در فراز قزل اوزن در محدوده روستای افشار، قلعه خشتی فیروزآباد مربوط به دوران صدراسلام، پل تاریخی فیروزآباد، کاروانسرای شاه عباس روستای فیروز آباد، کول تپه و قالادوزی در گیوی علیا، داش حامامی (حمام سنگی) در جنوب شرق گیوی سفلی، دلیکلی داش در شمال شرقی گیوی سفلی، رستم داشی در شمال شرق گیوی واقع در کوه ازناو، ارتفاعات سرمیستان در شمال گیوی علیا نزدیک کوه یال، آبگرم معدنی ایستی سو که در ارتفاع 1500 متر از سطح دریا در 7 کیلومتری شرق گیوی سفلی واقع شده است، غار بوزلوخ، مسجد قاجاری جان آغا در گیوی سفلی، تالاب گنجگاه واقع در روستای گنجگاه در 13 کیلومتری گیوی علیا، امامزاده زینج رو پیر در گیوی، ژئوپارک فیروزآباد، باغات میوه در داخل شهر و پائیز سحرانگیز آن و دیگر مناطق توریستی و تاریخی است که همه ساله میزبان گردشگران و میهمانان نوروزی می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد