سرویس: گرمی
کد خبر: 64938
|
14:55 - 1395/12/27
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمين صفری:

عملکرد متولیان فرهنگی کشور قابل قبول نیست

عملکرد متولیان فرهنگی کشور قابل قبول نیست
امام جمعه گرمی گفت: علی رغم اختصاص هزینه های کلان در بخش فرهنگی عملکرد و تاثیرات آن قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه (س) شایسته ‌ترین الگوی بانوان است لذا بایستی سیره و مکتب فاطمی چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی بانوان و تمام افراد جامعه قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام بنیان خانواده را هدف هجمه قرار داده اند، اظهار کرد: ابعاد زندگانی فاطمه زهرا(س)آن بانوی بزرگ اسلام  به ویژه شیوه همسر داری و نیز تربیت فرزندانآن حضرت می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای تحکیم بنیان خانواده‌ها باشد.

 

امام جمعه گرمی با بیان این که امروز جنگ نرم سخت تر از جنگ 8 ساله که دشمنان و استکبارجهانی بر ملت ایران تحمیل کردند، می باشد، افزود :‌امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با راه اندازی شبکه های مختلف در عرصه فضای مجازی در تلاش هستند که نسل نوجوان و جوان ما را با انواع برنامه های مختلف و ایجاد جو سازی و  موج سواری، از ارزش های اسلامی و انقلابی دور کنندکه باید هوشیار نقشه های شوم آنان باشیم.

 

وی در ادامه با انتقاد از متولیان دستگاههای فرهنگی کشور تصریح کرد: علی رغم اختصاص هزینه های کلان بخش فرهنگی به گفته دستگاههای مسئول، متاسفانه شاهد تاثیرات مثبت آن در جامعه نیستیم و رفته رفته درغفلت متولیان جوانان به سمت و سوی فرهنگ غربی سوق پیدا می کنند.

 

خطیب جمعه گرمی از متولیان دستگاههای فرهنگی کشور خواست بصورت میدانی و نه آماری به مقوله فرهنگ اهمیت ویژه ای داشته باشند و فرهنگ اصیل ناب محمدی را در جامعه گسترش دهند.

 

وی در آستانه عید نوروز از شهرداری گرمی هم خواست نسبت به تنظیف شهری در استقبال از مسافران نوروزی توجه جدی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد