سرویس: بیله سوار
کد خبر: 64939
|
16:13 - 1395/12/27
نسخه چاپی

برخورد قاطع نیروی انتظامی با اراذل و اوباش در بیله سوار/ 4 اخلال گر دستگیر شدند

برخورد قاطع نیروی انتظامی با اراذل و اوباش در بیله سوار/ 4 اخلال گر دستگیر شدند
ماموران انتظامی شهرستان بیله سوار در اقدامی قاطع چند فرداخلال گر را که اقدام به درگیری و چاقوکشی کرده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، به نقل از یک منبع اگاه، شب گذشته(پنج شنبه) ماموران انتظامی شهرستان بیله سوار در اقدامی مقتدرانه چهار تن از اراذل و اوباش و اخلال گران نظم عمومی را که اقدام به درگیری و چاقوکشی کرده بودند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

 در اثر این درگیری و چاقوکشی که توسط چند فرد مسلح به سلاح سرد در یکی از محلات شهر مرزی بیله سوار رخ داد یکی از ماموران نیروی انتظامی از ناحیه دست به شدت مجروح شده و راهی بیمارستان شد.

اهالی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در برخورد قاطع با اخلال گران، از مسئولان خواستند نسبت به برخورد شدید با این اخلال گران اقدام کنند.

امروز نیز حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نمازجمعه به حادثه چاقوکشی شب گذشته اشاره کرد و ضمن تقدیر از برخورد به موقع نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و اخلال گران نظم عمومی که منجر به مجروحیت یکی از ماموران شد، رسیدگی قاطع و بدون اغماض قوه قضاییه را نسبت به پرونده چاقوکشی خواستار شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه حکم قضایی حمل و استفاده از سلاح سرد همچون حکم سلاح گرم است انتظار این است قوه قضاییه همچون گذشته برخورد جدی با مجرمان داشته باشد. 

امام جمعه بیله سوار گفت: برخورد ضعیف با خطاکاران و مجرمان موجب جری شدن بیشتر خلافکارن خواهد شد.

گفتنی است برقراری نظم و امنیت اولویت اصلی کار پلیس است زیرا که با برقراری نظم و امنیت در جامعه، رشد و تعالی در تمام زمینه ها حاصل می شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد