سرویس: اردبیل
کد خبر: 64960
|
13:06 - 1395/12/28
نسخه چاپی

جشن بزرگ میلاد کوثر در اردبیل برگزار شد

جشن بزرگ میلاد کوثر در اردبیل برگزار شد
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گراميداشت روز زن، جشن ميلاد بانوي دو عالم در سالن فرهنگی ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازبانوی کوثر، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گراميداشت روز زن، جشن ميلاد بانوي دو عالم با حضور جمع كثيري از بانوان و اقشار مختلف مردم در سالن فرهنگی ولایت  اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام حسین نوری در این مراسم به اصول زندگانی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: زندگی فاطمی باید سرلوحه زندگی زنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در زندگی حضرت زهرا(س) اصولی وجود دارد که باید از آن اقتباس کرد گفت: اصل شکرگزاری،اصل احترام متقابل، اصل حس تقدیر و اصل بردباری از اصول زندگانی حضرت زهرا(س) می باشد.

حجت الاسلام نوری گفت: فاطمه(س) از هیچکدام از زنان اطراف خود غافل نبودو شب ولادت آن حضرت نیز بهانه ای است برای زندگی به روش سبک زندگی فاطمی.

نوری افزود: در مقطع زمانی که قرار داریم متاسفانه بنیان خانواده در حال متلاشی شدن است؛ خانواده ها و مادران باید زندگی فاطمی را استوارتر بنا کنند.

نوری در پایان تاکید کرد: جنگ نرم قدمتی به اندازه زندگی بشر دارد و حضرت فاطمه(س) لحظه به لحظه زندگی خود را در مقابله با جنگ نرم گذراند. فرهنگ عاشورا نتیجه فرهنگ فاطمی و فرهنگ امام خمینی نیز ریشه در فرهنگ حسینی دارد.

در انتهای مراسم از مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز تجلیل به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد