سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64976
|
10:29 - 1395/12/29
نسخه چاپی

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی کوثر مطرح کرد:

تشکیل 10 کمیته خدمات سفرهای نوروزی در کوثر/دستگاه‌‌ها نقاط ضعف احتمالی را شناسایی کنند

 تشکیل 10 کمیته خدمات سفرهای نوروزی در کوثر/دستگاه‌‌ها نقاط ضعف احتمالی را شناسایی کنند
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی کوثر از تشکیل 10 کمیته خدمات سفرهای نوروزی در این شهرستان کوثر خبر داد و گفت: آمادگی لازم برای ایام نوروز و پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، علیرضا علیپور، فرماندار کوثر با اشاره به ضرورت هماهنگی خدمات سفر در استقبال از مهمانان نوروزی اظهار کرد: کوثر به دلیل وجود جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و گردشگری و شرایط آب و هوایی مناسب در فصل بهار، یکی از شهرهای مهم و نقاط هدف گردشگری در استان اردبیل است که همه ساله مورد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور قرار می گیرد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی کوثر ادامه داد: در حالی که با نزدیک شدن به ایام نوروز مسافران نوروزی و گردشگران به این شهرستان مسافرت می‌کنند تمامی دستگاه‌های اجرایی نسبت به برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی هرچه بهتر از مسافران اقدام کرده اند.

وی با اشاره به جایگاه کوثر در عرصه تاریخی و گردشگری گفت: مسؤولان شهرستان باید پای کار آمده و برای معرفی کوثر تلاش کنند.

علیپور در ادامه به برگزاری نشست هماهنگی خدمات سفر، میهمانان نوروزی در محل فرمانداری این شهرستان اشاره کرد و افزود: 10 کمیته شامل حمل و نقل‌، امداد و نجات، امنیتی، انتظامی و ترافیکی، هماهنگی امور شهری و دهیاری‌ها، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، سلامت و محیط زیست، برنامه‌ریزی و آمار، اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی و ستاد اسکان تشکیل شده است.

فرماندار کوثر در پایان با بیان اینکه دستگاه‌‌ها نقاط ضعف احتمالی را شناسایی کنند تصریح کرد: مسئولان با استفاده از تمام ظرفیت خود برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و برنامه‌‌ریزی جدی می‌توانند خدمات قابل قبولی را به مسافران نوروزی کوثر ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد