سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 64977
|
10:34 - 1395/12/29
نسخه چاپی

تشکیل کمیته‌های5گانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثر

 تشکیل کمیته‌های5گانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثر
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کوثر از تشکیل کمیته‌های ۵ گانه گفتمان و محتوا، سیاسی، رسانه، اقشار و نخبگان و فرهیختگان این جبهه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل ازکوثرخبر، سید مرتضی درخشان با اشاره به تشکیل مجمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور و همچنین استانها و شهرستانها اظهار کرد: شهرستان کوثر نیز همچون دیگر نیروهای انقلابی شهرستان ها و استان ها در راستای منویات مقام معظم رهبری و دیگر اهداف والا، طی بیانیه ای اعلام موجودیت کرده است.

وی ادامه داد: در راستای این حرکت مردمی و انقلابی لازم است کمیته هایی در جهت فعالیت های گسترده در همه عرصه ها در سطح کشور و بتبع در استانها و شهرستان ها تشکیل شود که خوشبختانه این مهم در سطح شهرستان کوثر و مرکز آن شهر گیوی انجام یافته و چگونگی فعالیت های این کمیته ها مشخص شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثر با بیان اینکه تعدادی از کمیته ها در راستای اهداف بلند این جبهه مردمی هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده اند، تصریح کرد: نشست‌هایی در خصوص تشکیل، راه اندازی و فعالیت همه گیر کمیته های متعدد این جبهه مردمی با حضور هسته مرکزی نیروهای انقلابی شهرستان انجام یافته است که بر اساس این برنامه ریزی پیش‌بینی شده تمام کانون‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کوثر آغاز به‌ کار کنند.

وی از تشکیل پنج کمیته این جبهه در شهرستان خبر داد و بیان کرد: کمیته‌های گفتمان و محتوا، سیاسی، رسانه، اقشار و نخبگان و فرهیختگان در کوثر تشکیل شده که هر کدام از این کمیته ها با برنامه ریزی های صورت گرفته در عرصه های مربوطه فعالیت خواهند کرد که در مجموع به 17 کمیته فعال در سطح شهرستان می رسد و هر یک از این کمیته ها نیز اعضای اصلی خود را در جهت فعالیت و کارایی گسترده به کار خواهند بست.

درخشان به بخش‌های مختلف شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کوثر اشاره کرد و یادآور شد: این جبهه تلاش می‌کند با ایجاد «وحدت کامل»، مسیری توام با اقتدار ملی به سمت پایان ناکار آمدی‌های موجود در سطح کشور بازگشایی کند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلابی صرفاً برای انتخابات سال 96 تشکیل نشده است، گفت: این جبهه صرفاً برای انتخابات ۹۶ تشکیل نشده و همیشگی است و اهدافی والا و به حقی را همچون پیشرفت انقلاب اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و تبعیض، تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال جوانان، خدمات پایدار به مردم و رسیدن به نقطه ی مطلوب را پیگیری می کند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کوثر در پایان گفت: اهداف «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» این است که همه ی ظرفیت های بالقوه ی مردمی و امکانات مادی و معنوی خود را در راه اعتلای ایران اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) در چهارچوب فضای نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت گسترده در عرصه های اجتماعی و سیاسی به کار گیرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد