سرویس: وبگردی
کد خبر: 64985
|
13:39 - 1395/12/29
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش سرعین خبرداد؛

استقبال از اولین مسافر فرهنگی در سرعین/65 کلاس در سرعین آماده اسکان فرهنگیان

استقبال از اولین مسافر فرهنگی در سرعین/65 کلاس در سرعین آماده اسکان فرهنگیان
مدیر آموزش و پرورش سرعین گفت:ستاد اسکان سرعین با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تجهیز و آماده سازی 7 مدرسه با ظرفیت 65 کلاس آمادگی میزبانی از میهمانان نوروزی و فرهنگیان عزیز از تمامی مناطق کشور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،مدیرآموزش و پرورش سرعین با حضور در محل ستاد اسکان شهرستان ، ضمن بازدید از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان و  قدردانی از زحمات این ستاد، با اهدای هدیه و تبریک پیشاپیش سال نو ورود اولین مسافر فرهنگی از شهر ارومیه را  به شهرستان سرعین گرامی داشت.

سید غلامحسین گنجی گفت: اعضای ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش سرعین، آمادگی لازم برای پذیرش مسافرین و مهمانان عزیز از اقصی نقاط کشور را دارند و امیدواریم همچون سال های گذشته بتوانیم رضایت میهمانان نورزوی را فراهم کنیم.

گنجی افزود: ستاد اسکان سرعین با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تجهیز  و آماده سازی 7 مدرسه با ظرفیت 65 کلاس آمادگی میزبانی از میهمانان نوروزی و فرهنگیان عزیز از تمامی مناطق کشور را دارد.

وی تصریح کرد: جهت رفاه حال مسافران نوروزی اقدامات لازم در خصوص راهنمایی میهمانان به محل پذیرش و اسکان در مدارس شهر سرعین با نصب بنرهای راهنما در ورودی های شهر و مسیرهای مورد تردد میهمانان و مسافران نوروزی انجام گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین، همچنین از توزیع بسته های فرهنگی، بروشورهای مربوط به مکان های تاریخی، تفریحی و گردشگری و فرهنگی استان، همچنین بروشور رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در سفر در محل اسکان برای مسافران نوروزی خبر داد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد