سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65015
|
20:02 - 1396/01/01
نسخه چاپی

اعزام 90 نفر از بسیجیان اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور+تصاویر

 اعزام 90 نفر از بسیجیان اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور+تصاویر
بیش از 90 نفر از بسیجیان اصلاندوز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،"حجت الاسلام سردارپور"مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه عشایری صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور گفت:بسیجیان با حضور در این مناطق از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری شهدا و فرهنگ شهدا آشنا می شوند.

وی راهیان نور را بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دانست و افزود: با اعزام این سفر می‌توان به ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد، بنابراین با حضور در این مکان‌ها الگو گرفت.

محرم بنیادی فرمانده ناحیه عشایری در حاشیه بدرقه کاروان ها به خبرنگار ارس تبار گفت:این کاروان ها در قالب 2 دستگاه اتوبوس و با اعزام بیش از 90نفر از بسیجیان اصلاندوزبه همراه عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی افزود:بسیجیان بمدت 5 روز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطق عملیاتی دهلاویه، فکه، هویزه، اروندکنار و شلمچه بازدید خواهند کرد که برنامه های ویژه در طول اردوهای راهیان نور نیز برای دانش آموزان همراه خواهد بود.

گفتنی است،این کاروان ها با بدرقه رسمی فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش اصلاندوز،سرپرست شهرداری اصلاندوز و جمعی از کارکنان سپاه از حوزه بعثت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد