سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65020
|
10:58 - 1396/01/02
نسخه چاپی

اعضای هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان کوثر معرفی شدند+اسامی

	اعضای هیات نظارت بر انتخابات در شهرستان کوثر معرفی شدند+اسامی
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کوثر، اسامی اعضای هیات نظارت بر انتخابات را در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازکوثرخبر، عزت الله محمودی از تشکیل هیات نظارت و معرفی اعضای این هیات بر انتخابات شهرستان کوثر خبر داد.

وی ادامه داد: به منظور نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری و نیز حفظ و حراست از آراء مردم هیئت‌های نظارت شهرستان‌ کوثر تشکیل شده و فعالیت ذاتی خود را آغار کرده است.

محمودی اسامی اعضای هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان کوثر را بدین شرح عنوان کرد:

  • عزت الله محمودی/ رئیس هیات شهرستان
  • مظفر باباییان/ عضو هیات شهرستان
  • وهاب بیرامعلی/ عضو هیات شهرستان
  • علی صالحپور/ رئیس هیات بخش فیروز
  • قدیر بخریزاده/ عضو هیات بخش فیروز
  • آیت جعفری/عضو هیات بخش فیروز

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری بهتر و پرشورتر انتخابات در سطح شهرستان کوثر، جلسات متعددی با هیات اجرایی شهرستان و بخش برگزار شده و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام یافته است.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کوثر در پایان گفت: همزمان با ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کوثر، رسالت هیاتهای نظارت در جایگاه برگزاری انتخابات بدون تنش و باشکوه و با توجه به حساسیت های موجود، بسیار قابل توجه است.

محمودی بیان کرد: اعضای این هیات در جریان انتخابات آتی شوراها وظایفی همچون رسیدگی به شکایت افراد رد صلاحیت شده، نظارت بر تبلیغات داوطلبان، تعیین ناظر یا ناظران شعب اخذ رای، اعلام نظر نهایی در مورد صحت انتخابات شوراها و پیشنهاد توقف یا ابطال انتخابات در یک یا چند شعبه اخذ رای همراه با دلایل مستند و مفاد قانون و آیین نامه های مربوطه را بر عهده دارند.

به گزارش کوثرخبر، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.

همچنین زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها نیز از آغاز شده و تا ششم فروردین 96 تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد