سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65039
|
12:55 - 1396/01/03
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش کوثر مطرح کرد؛

مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی

مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی
مدیر آموزش و پرورش کوثر از آمادگی 30 مکان اسکان (اتاق) فرهنگیان برای میهمانان و مسافرین نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازکوثرخبر، مهدی غزنوی در خصوص وضعیت اسکان خانواده های فرهنگی و دیگر میهمانان نوروزی در شهرستان کوثر اظهار کرد: بیش از 30 اتاق در مدرسه شبانه روزی الزهرا و حجاب، مجتمع فرهنگیان آموزش و پرورش، خانه معلم گیوی و خانه های سازمانی اداری به صورت کامل تجهیز شده و برای اسکان میهمانان و مسافران تابستانی آماده سازی شده است.

وی اظهار کرد: برای تجهیز و تبدیل کلاس ها به سوئیت برای پذیرایی از میهمانان هزینه مالی انجام یافته و نیروی انسانی برای مجهز ساختن محیط سوئیت ها اعزام شده اند.

مدیر آموزش و پرورش کوثر افزود: ستاد اسکان شهرستان نیز به مرکزیت اداره آموزش و پرورش برای پاسخگویی به نیازها و رفع مشکلات احتمالی میهمانان به صورت 24 ساعته پذیرای مراجعان خواهد بود.

غزنوی اولویت اول پذیرش و اسکان مسافران و میهمانان نوروزی در این منطقه را با خانواده های فرهنگی ذکر کرد و گفت: پس از تامین فضای مورد نیاز اقشار فرهنگی نسبت به اسکان سایر مسافران اعم از کارکنان دولتی و یا مراجعان آزاد نیز اقدام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش كوثر افزود: باید طوری برنامه ریزی شود كه میهمانان فرهنگی و سایر اقشار از اقامتشان در این شهرستان خاطرات خوش و بیاد ماندنی در حافظه خود داشته باشند.

وی گفت: تلاش می كنیم با تامین منابع و امكانات لازم، رفاه و آسایش همكاران فرهنگی و مسافران نوروزی را فراهم كنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مورد کیفیت ارائه خدمات هم نسبت به سال گذشته روند مطلوبی را در نظر گرفته‌ایم که درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد