سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65043
|
15:18 - 1396/01/03
نسخه چاپی

بخشدار قصابه:

بخش قصابه آماده برگزاری انتخابات پارلمان محلی در 30 روستاست

بخش قصابه آماده برگزاری انتخابات پارلمان محلی در 30 روستاست
بخشدار قصابه گفت: در بخش قصابه در 30 روستا انتخابات شورا برگزار و 90 نفر از افرادی که دارای برنامه برای توسعه روستاهای خود هستند با رأی مردم انتخاب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، صبح امروز جمعی از اصحاب رسانه شهرستان مشگین‌شهر با حضور در بخشداری قصابه از روند ثبت نام  شوراهای اسلامی روستاهای بخش بازدید کردند.

 

داود رضایی بخشدار قصابه در این بازدید با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و بسترسازی برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات آتی گفت: در انتخابات آتی اصحاب رسانه می‌بایست بدون نظر خاصی شفاف سازی کرده و مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

وی افزود: در بخش قصابه در 30 روستا انتخابات شورا برگزار و 90 نفر از افرادی که دارای برنامه برای توسعه روستاهای خود هستند با رأی مردم انتخاب می‌شوند و در خود شهر قصابه نیز 5 نفر به عنوان شورای شهر و پارلمان محلی انتخاب می‌شوند.

 

ویبا اشاره به فعالیت 6 نفر برای انجام امور مربوط به ثبت نام کاندیداها گفت: تاکنون 27 نفر ثبت نام شده که 2 نفر آن را بانوان تشکیل داده اند.

 

رضایی گفت: در این بخش برای برگزاری انتخابات سالم تمام امکانات و تجهیزات لازم تدارک دیده شده و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

بخشدار قصابه با اشاره به اینکه برای ثبت نام شوراهای اسلامی می‌بایست عدم سوء پیشینه از پلیس آگاهی دریافت شود گفت: با تعاملی که با نیروی انتظامی صورت گرفته افراد می‌توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند و در حین ثبت نام فرم خود اظهاری را تکمیل و بعد از جمع بندی به پلیس آگاهی شهرستان تحویل دهند تا سوابق افراد بررسی و نتیجه را به بخشداری اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد