سرویس: گرمی
کد خبر: 65051
|
23:06 - 1396/01/03
نسخه چاپی

فرماندار گرمی عنوان کرد؛

افزایش 30 درصدی میهمانان نوروزی در گرمی

افزایش 30 درصدی میهمانان نوروزی در گرمی
فرماندار گرمی گفت: میهمانان نوروزی در شهرستان گرمی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،شهرستان گرمی درایام عید نوروز و فصل بهار لباس سبز خود را بر تن کرده تا میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشد.

 

وجود کوه‌ها و چشمه های فراوان، طبیعت بکر و زیبا و چهار فصلش و از همه مهمتر مردم مهربان و باصفایش به یقین میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی است.

 

امامی رئیس ستاد خدمات سفرشهرستان گرمی از افزایش 30 درصدی حضور مهمانان نوروزی در این شهرستان، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

 

امامی با اشاره به استقبال از مهمانان نوروزی، اظهار کرد: علی‌رغم بارندگی که در روزهای نخست تعطیلات نوروزی داشتیم، از حضور مسافران کاسته نشده است و نسبت به مدت مشابه در سال قبل  شاهد افزایش 30 درصدی حضور مهمانان نوروزی در شهرستان بوده‌ایم.

فرماندارگرمی افزود: در حال حاضرتمام مراکز تفریحی و  گردشگری شهرستان گرمی برای استقبال ازمسافران نوروزی آماده شده است و این مراکز به شکل ویژه ساماندهی شده تا هموطنان روزهای خوبی را در گرمی داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان گرمی از آمادگی نهادهایی مانند هلال احمر، شهرداری و دستگاه‌های مربوطه برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: ستاد استقبال از مسافران نوروزی در منطقه تشکیل شده و مهم‌ترین اولویت ما جلب رضایت مسافران نوروزی است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد