سرویس: بیله سوار
کد خبر: 65061
|
15:14 - 1396/01/04
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

مسئولان در انتخاب ناظران انتخابات و اعضای هیئت اجرایی دقت کنند

مسئولان در انتخاب ناظران انتخابات و اعضای هیئت اجرایی دقت کنند
امام جمعه بیله سوار گفت: مسئولان درانتخاب ناظران انتخابات و اعضای هیئت اجرایی دقت داشته باشند و باید افراد منتخب از افراد آبرومند در بین مردم بوده و به مسائل ضروری دین آگاه باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، حجت الاسلام والمسلمین کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در اولین خطبه های نمازجمعه سال جدید(1396) گفت: از ثروت و دارایی خود در راه خدا خرج و انفاق کنید زیرا که زندگانی دنیوی از بین رفنتی است و تنها چیزی که ماندگار خواهد بود و در آخرت به کمک انسان می آید انفاق در راه خدا است.

وی گفت: باید هرچه در توان داریم به فکر قیامت و روز حشر باشیم و به حد توان از دارایی های خود در این مسیر بهره ببریم زیرا که زندگانی دنوی فانی و زودگذر است.

وی با اشاره به نزدیکی ورود ماه رجب، این ماه را ماه رحمت و ریزیش رحمت الهی عنوان کرد.

امام جمعه بیله سوار به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو و نامگذاری سال جدید در باب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تنها راه حل مشکل اقتصاد کشور را تولید و اشتغال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه وجود مشکل اقتصادی، موجب به وجود امدن هزاران مشکل دیگر از جمله بیکاری و طلاق خواهد شد گفت: رکود تولید و بیکای، وضعیت معیشت مردم را سخت تر از گذشته کرده است.

حجت الاسلام قیاسی در ادامه به تشریح کامل سخنان مقام معظم رهبری در جمع زایران و مجاوران حرم امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز اظهار داشت: شورای شهر علاوه به انتخاب شهردار کارها و وظایف دیگری هم دارد که کاندیداهای محترم باید به ان توجه داشته باشند.

 وی با بیان اینکه هنوز شورا در کشور جایگاه واقعی خود را نیاقته اظهار داشت: مسئولان درانتخاب ناظران انتخابات و اعضای هیئت اجرایی دقت داشته باشند و هر چند انتخاب هیت اجرایی و ناظران انتخابات از یک خط سیاسی عیبی ندارد اما باید افراد منتخب از انسانهای آبرومند در بین مردم بوده و به مسائل ضروری دین آگاه باشند.

وی به فرا رسیدن شب لیله الرغایب(شب آرزوها)  اشاره کرد و گفت: این شب از شب های مهم سال بوده و دعا و نماز ویژه هم دارد که در کتاب شریف مفاتیح موجود است.

وی در آخر اظهار داشت: انتخابات وسیله اتحاد و همبستگی است و افرادی که به صحنه خواهند امد باید برای خدمت به مردم روحیه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد