سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65064
|
15:52 - 1396/01/04
نسخه چاپی

امام جمعه موقت اصلاندوز:

استفاده از کالای ایرانی یکی از راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی است

استفاده از کالای ایرانی یکی از راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه موقت اصلاندوز یکی از راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور را استفاده از کالاهای ایرانی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام آشنایی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن تبریک عید نوروز سال 1396، به نامگذاری سال جدید بنام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی موجب رونق اقتصادی، اشتغال زایی و عدم وابستگی به خارج از مرزها و تولید می‌شود.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود، نکات مهمی را بیان کردند و در فرمایشات ابتدای سال نیز بیانات مهمی را گوشزد می کنند که باید برای عمل به این فرمایشات تمام توان خود را به کار بگیریم.

امام جمعه موقت اصلاندوز با اشاره به اینکه لازمه تحقق شعار سال، ایجاد اشتغال، تولید و قناعت در مصرف در همه سطوح جامعه است، افزود: یکی از راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغال است.

حجت الاسلام آشنایی،با بیان اینکه پیام نوروزی مقام معظم رهبری باید فصل الخطاب مسئولان باشد افزود:تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد در چندین سال متوالی نشان از اهمیت اقتصاد مقاومتی و همچنین اهمیت تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جوار حرم مطهر رضوی در اول فرودین امسال گفت:اشتغال جوانان و نیز فرزندان تحصیل کرده این سرزمین، امر مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی شود و مسئولان باید همت کنند تا معضل بیکاری در ایران ریشه کن شود.

امام جمعه موقت اصلاندوز همچنین به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود:در حالی که بسیاری از دشمنان برای کاستن از رونق انتخابات مهم پیش رو نقشه ها می کشند، با انتخاب خوب و پرشور مردم و حضور حداکثری آحاد ملت پای صندوق های رای امید دشمنان تبدیل به یأس و ناامیدی خواهد شد.

حجت الاسلام آشنایی اسراف ،سخن چینی،چشم هم چشمی و گویش نامناسبت بین افراد را از عوامل اختلافات خانوادگی و همچنین بالارفتن سن ازدواج در خانواده ها دانست.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد